Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-29, 18:26
  #1
Medlem
Jag är på jakt efter en enkel telefon, gärna flip men vanlig modell fungerar också som utöver att ringa och smsa kan synka e-post, gärna Gmail men handlar det om att manuellt ställa in synk med serverinställningar så funkar även det.

Drömmen hade varit en Motorola Razr med e-mailsynk
Citera
2017-08-31, 10:22
  #2
Medlem
Jag rekommenderad dig en Honor 8 Lite. Den kostar runt 2300 kr. Mycket bra mobil. Du kan surfa , kolla mailen och ringa/sms. Du får mycket för pengarna.
Citera
2017-08-31, 11:10
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaja1527
Jag rekommenderad dig en Honor 8 Lite. Den kostar runt 2300 kr. Mycket bra mobil. Du kan surfa , kolla mailen och ringa/sms. Du får mycket för pengarna.

Kom på nu att jag var lite otydlig i första inlägget. Jag är inte intresserad av en stor smartphone med touchskärm och hela köret.

Har en Oneplus 3 idag och den är dels för stor men jag är konstant stressad över att ha alla dessa appar och sätt att bli kontaktad och fördriva tiden på. Jag skulle vilja ha en enkel, vanlig knapptelefon men just mailen är viktig för mig i jobbet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback