Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-29, 15:39
  #1
Medlem
politis avatar
som rubriken lyder, jag läste en intressant tråd om en kvinna som nyligen hade varit och dansat ute för första gången på fem år. Hon berättade att problemen att bli antastad var mycket värre denna gång än förr. Hon beskrev invandrarna som det stora problemet för att de tog för sig och inte brydde sig om "nej" osv

Det fick mig att undra, vilka är de värsta gästerna på nattklubbarna och vilka klubbar har de värsta gästerna? är det någon skillnad på klubbar som är på sture p eller någon klubb i förorten? har pengar betydelse eller är det bakgrunden på personerna som är den gemensamma nämnaren?
Citera
2017-08-29, 15:59
  #2
Medlem
ElvisFans avatar
Vad jag hört från kvinnliga bekanta är det de som varit kortast tid i landet som är värst. Så hazarer och negrer i största allmänhet är tänkbara GM.
Citera
2017-08-29, 17:06
  #3
Medlem
obnoXIuzzs avatar
Dem nyktra snubbarna som letar efter lite allt för fulla kvinnor.
Citera
2017-08-29, 17:19
  #4
Medlem
RektNOUGATs avatar
Både sett och hört av kvinnor. Afghaner och diverse "flyktingar" från MENA som inte respekterar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback