Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-07-20, 11:07
  #49
Medlem
Då var man packad och klar. Sitter och blastar Mad Max och öppnar dagens första öl :D
Reser om några timmar och landar i Lissabon runt 22-23. Bara att skriva om nån har lust att hänga på flygplatsen i väntan på boombussen :)
Citera
2018-07-21, 14:36
  #50
Medlem
Vi är ett gäng på 7 som sitter och lunchar i guarda, bilat ner på en vecka. Några dödsknarkare som kommer ställa sig i bilkön idag? Vi bjuder på skönt häng och grogg om någon kan hitta berras biluthyrning minibussen, syns i dimman.
Citera
2018-07-21, 14:56
  #51
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballnazor
Vi är ett gäng på 7 som sitter och lunchar i guarda, bilat ner på en vecka. Några dödsknarkare som kommer ställa sig i bilkön idag? Vi bjuder på skönt häng och grogg om någon kan hitta berras biluthyrning minibussen, syns i dimman.

Jag anländer idag. Ska hålla utkik efter svenska fordon.
Citera
2018-08-03, 17:33
  #52
Medlem
analoghatts avatar
Då var festen över och man landat hemma på riktigt. Väl dansat, ses 2020!
Citera
2018-08-05, 03:28
  #53
Medlem
Tackar för dansen gottt folk. Någon som tänkt att sticka vidare mot psy-fi?Jag hade tänkt mig att försoka mig på tre trippar där nere (Tryfflar, meskalin och syra)
Skulle någon vilja joina så är det bara att höra av sig (Jag hänger hellre på alternativa än chill outen FYI)
Citera
2018-08-07, 18:18
  #54
Medlem
Låter härligt!
Blir en festival i Västsverige för mig.
Medkalin, var det något som fanns mkt av på boom? Såg skyltar , men blev aldrig erbjuden av någon dealer. Hade gärna provat!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback