Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-26, 20:29
  #205
Medlem
KrokodilenGenas avatar
Det är någon form av foto-kurs han läser online, har som sagt inget värde för framtida CV (inte för att han har kanon-referenser ändå )
Någon som har tittat på deras hemsida btw?
Smått obehaglig...
Citera
2021-07-27, 07:16
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrokodilenGena
Någon som har tittat på deras hemsida btw?
Smått obehaglig...

Utbildningsanordnarens hemsida? Du har inte skrivit vad utbildningsanordnaren heter, så det är lite svårt att göra det...
Citera
2021-07-30, 23:02
  #207
Medlem
KrokodilenGenas avatar
Håcan och frugans egna hemsida menar jag www.bodelind.com
Citera
2021-07-31, 13:23
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrokodilenGena
Håcan och frugans egna hemsida menar jag www.bodelind.com

Aha, OK, tack för länk.
Citera
2021-07-31, 15:39
  #209
Medlem
Pecka-s avatar
Vilken efterbliven stavning av förnamnet, eller är det meningen att man skall uttala det som "Håkän"?
Citera
2021-07-31, 18:39
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrokodilenGena
Någon som har tittat på deras hemsida btw?
Smått obehaglig...

Jag har kollat på den nu, och visst är det obehagligt att se att det lönar sig med brottslighet i Sverige. Att Håcan, som nu har avtjänat sitt straff, och hans fru Jane, nu kan leva gott på de miljoner som Håcan skulle ha investerat åt andra. Å andra sidan är ju detta inte något nytt. Det socialdemokratiska Sverige är ett paradis för brottslingar av alla sorter. Ingen överraskning att t.ex. gängbrottsligheten har vuxit sig så stor i just Sverige.
Citera
2021-08-13, 23:40
  #211
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrokodilenGena
Håcan och frugans egna hemsida menar jag www.bodelind.com

Oj, tack för den, hade inte sett den tidigare!

Citat: "The sun and the fun makes up for all the hard work"

När man vet vad hans hårda arbete bestått av är det verkligen ett hån mot dem som lurats på pengar.
Citera
2022-07-27, 10:29
  #212
Medlem
Snart ett år sedan senaste inlägget. Har det hänt nåt nytt? Håcans hemsida verkar vara borttagen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback