Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-09-13, 13:30
  #25
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Brommaplan har uselt utbud överlag (eller hade åtminstone då, det är några år sen). Kom jag hem sent och var hungrig valde jag alltid grillen i samma hus som McDonalds. De var trevliga och käket var bra, inget avancerat utan en vanlig grill men en bra sådan. Förstår inte hur någon kunde välja donken framför den...
Ja på Rasmusgrillen så får man ju iaf den mat som man har beställt, något som är mer än ovanligt om man köper hämtmat ifrån den lokala donken!
Citera
2017-09-14, 12:29
  #26
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Ja på Rasmusgrillen så får man ju iaf den mat som man har beställt, något som är mer än ovanligt om man köper hämtmat ifrån den lokala donken!

Så hette den ja, Rasmusgrillen. Där kan jag inte påminna mig att jag fått fel någon gång. Däremot fick jag det på den där sunk-kinesen i huset bakom. Lite dumt också eftersom jag tog take-away och inte tänkte på att kika i lådan att det var rätt. Upptäckte det hemma istället. Nu var det som tur var mat jag kunde tänka mig att äta så jag gick inte tillbaka med den, men sen kollade jag alltid att det var rätt innan jag gick. East Ocean tror jag den hette? Inte särskilt bra...
Citera
2017-09-14, 14:41
  #27
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Så hette den ja, Rasmusgrillen. Där kan jag inte påminna mig att jag fått fel någon gång. Däremot fick jag det på den där sunk-kinesen i huset bakom. Lite dumt också eftersom jag tog take-away och inte tänkte på att kika i lådan att det var rätt. Upptäckte det hemma istället. Nu var det som tur var mat jag kunde tänka mig att äta så jag gick inte tillbaka med den, men sen kollade jag alltid att det var rätt innan jag gick. East Ocean tror jag den hette? Inte särskilt bra...
Jo på East Ocean så kan det slarvas rätt friskt, speciellt runt luncherna. Har hänt ett antal gånger att man har fått fel käk med sig hem, men iom att dom flesta av deras rätter smakar ungefär likadant så gör det inte så mycket. Jobbigt för allergiker dock!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback