Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-27, 18:40
  #1
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Hej, igåe så intog jag stora mängder utav 3 meo pce. Och idag så kom jag på den dumma jävla idén att ta tramadol (fullt medveten om riskerna men fick för mig att 3 meo pce:t redan lämnat kroppen, men icke sa nicke..). Nu mår jag verkligen pyton.helt överhettad, illamående, irriterad och ångest, kanske är ambulansläge menär redan jävligt nära ett lvm (ingem risk jag vill ta) kan man åka in anonymt till hispan?. Eller vafan ska jag göra??
Citera
2017-08-27, 19:38
  #2
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Det är bättre nu, och tack för att jag inte fick ett endaste litet ynkligt jävla svar. Jävla idioter!
Citera
2017-08-27, 21:15
  #3
Medlem
gambiafarfars avatar
Vem är det egentligen som är en idiot när man till och med har vetskap om att blandmissbruket kan vara farligt men kör ändå? Synd fan att du inte dog din pissluffare.
Citera
2017-08-27, 22:36
  #4
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gambiafarfar
Vem är det egentligen som är en idiot när man till och med har vetskap om att blandmissbruket kan vara farligt men kör ändå? Synd fan att du inte dog din pissluffare.
Om det var att såra mig som var ditt syfte så får jag gratulera, för du lyckades!. Kanske inte borde ta det så personligt över nätet. Men jag är en känslig människa. Och sen måste jag även be alla så hemskt mycket om ursäkt, det var omoget att skriva så aggresivt, får skylla på att jag var moffegrinig. är en snäll människa egentligen!.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback