Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-27, 00:26
  #1
Medlem
Hej får man tolerans av DMT på samma sätt som man får på syra och andra lättare psykadelier. Låt oss säga att jag tar 600 ug imon kan jag då röka DMT med samma effekt helgen därpå. Första gången jag testar DMT så vill inte att någon tolerans ska fucka upplevelsen. Med vänlig hälsning, solo
Citera
2017-08-27, 00:58
  #2
Medlem
GuldBuddahs avatar
Hmm. Inte helt hundra, men tror inte det ger samma slags tolerans. DMT ska du kunna röka hur mycket som helst av under en dag utan tolerans. Men det är uppenbarligen ingenting man vill göra ändå...
Citera
2017-08-27, 06:27
  #3
Medlem
Drinkycrows avatar
Om du snackar ett par dar är jag inte säker, men en vecka är lång tid så rätt säker på att det är lugnt. Har du rökt förut? Hur ska du röka det? Du vill helst förånga det och inte bränna det.

Edit:
Föredrar ändå changa för då kan man bara röka det. Lite bökigt med DMT.

edit2:
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Hmm. Inte helt hundra, men tror inte det ger samma slags tolerans. DMT ska du kunna röka hur mycket som helst av under en dag utan tolerans. Men det är uppenbarligen ingenting man vill göra ändå...

Låter som en rätt trevlig eftermiddag. Men to each their own.
__________________
Senast redigerad av Drinkycrow 2017-08-27 kl. 06:29.
Citera
2017-08-27, 11:43
  #4
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Hej får man tolerans av DMT på samma sätt som man får på syra och andra lättare psykadelier. Låt oss säga att jag tar 600 ug imon kan jag då röka DMT med samma effekt helgen därpå. Första gången jag testar DMT så vill inte att någon tolerans ska fucka upplevelsen. Med vänlig hälsning, solo

Nej. Du kan t.o.m. röka DMT under en LSD tripp. Tror jag först hörde det från Terence McKenna som beskrev det som "en tripp i en tripp".
Något som jag förövrigt provade för ett tag sedan med mycket intressant resultat.

Du får i stort sett ingen tolerans av DMT. 15 min efter sessionen kan du på det igen om så önskas.
Citera
2017-08-27, 13:28
  #5
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Hej får man tolerans av DMT på samma sätt som man får på syra och andra lättare psykadelier. Låt oss säga att jag tar 600 ug imon kan jag då röka DMT med samma effekt helgen därpå. Första gången jag testar DMT så vill inte att någon tolerans ska fucka upplevelsen. Med vänlig hälsning, solo
https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/com...Drug-Tolerance

Bara att läsa lite själv
Citera
2017-08-27, 17:00
  #6
Medlem
Har upplevt att det som påverkat mig mycke har varit bara humör och temperatur. Sen har jag läst att det finns läkemedel som påverkat men de mer strypa de ska visst va mer ovanliga mediciner. Detta förstår man nog när man fått insikt om dmt natur.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback