Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-27, 11:22
  #25
Medlem
Hehe känner igen mig från när jag var i din ålder..

"Det är inte cannabis fel, det är ju alla konsekvenser." Tur jag tog mig ur den där skiten.. det brukar inte sluta så bra med den logiken. Det är inbyggd förnekelse. Det finns risk att du kommer sluta med alla andra saker i livet utom just cannabis och andra droger då "alla andra saker" ger konsekvenser. Allt du vill är ju bara att sitta i lugn och ro och röka en holk. Fan vad störigt att livet skall vara i vägen för det. Bäst att att inte gå ut ur lägenheten. Bäst att undvika funktionella normala människor. Och hoppas på att man skall bli förtidspensionerad så man kan knarka ifred. Good game.

Mitt personliga recept för framgång om man hamnat snett med droger. Ta hjälp av andra, håll dig 100% nykter i 10 år. Under tiden, bygg upp ditt liv. Skaffa jobb eller utbildning. Skaffa livserfarenheter och bra sociala kontakter. Sedan kan du odla och plocka svamp och trippa 2-3 gånger om året. Ta Inga andra substanser eller alkohol än svamp alternativt LSD . Som sagt min personliga erfarenhet. Men det har funkat för mig
Citera
2017-08-27, 12:32
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekollonet132
LSD är en ju en väldigt lätt drog och jag tycker att ifall jag inte röker dom kommande månaderna så förtjänar jag fan i mig en tripp eller två i månaden. Eller jag kan kanske kan börja snorta ladd 2 gånger i månaden för att fira att jag är rökfri?

Du har aldrig provat någon hallucinogen men du vill ändå belöna dig med det för att du slutar med cannabis?
LSD är inte en lätt drog och du har inte den blekaste aning om hur det är tills trippen är slut.
Sen att du vill belöna dig själv med knark för att du slutar knarka låter som att du trollar.
Otroligt naiv är vad du är, skaffa lite självkontroll för fan.
Citera
2019-09-09, 12:31
  #27
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekollonet132
Kan du snälla förklara för mig hur jag har ett problem med blandmissbruk? Vart har ni fått det ifrån? Jag röker och jag dricker några gånger per år. Och varför vill jag använda LSD cirkus en gång i månaden? Förmodligen samma anledning precis som alla andra som gör det.

Hej TS, hur gick det med att sluta röka cannabis för sisådär två år sedan? Inte blev du väl missbrukare som de onda människorna skrev i tråden? Vilka anklagelser, usch och tvi!

Allt gott.
__________________
Senast redigerad av PatrickEkwall 2019-09-09 kl. 12:34.
Citera
2019-09-13, 18:17
  #28
Medlem
SvampDamp.s avatar
Trippa en gång var 3:e månad istället och slå på stort.
Citera
2019-09-15, 01:16
  #29
Medlem
Jag mikrodosersr sen några veckor tillbaka. Det har förändrat mitt liv, jag vill inget annat än att blicka framåt och göra dom rätta valen. Jag känner mig klar och motiverad.

Har missbruksbakgrund, nu gör jag inget annat än att sortera i mitt liv och knyta lösa trådar som legat ivägen för att kunna läka.

Allt går bra, även människorna runt mig blir smittade av min positiva och progressiva aurua.


För övrigt är det många sorgliga och arroganta svar här på TS frågeställning och erfarenhet.

Sluta rök cannabis. Ta 10ug LSD eod/e3d och känn Hur ditt liv förändras till det bättre på några få dagar.
Citera
2019-09-23, 14:15
  #30
Medlem
ekollonet132s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Hej TS, hur gick det med att sluta röka cannabis för sisådär två år sedan? Inte blev du väl missbrukare som de onda människorna skrev i tråden? Vilka anklagelser, usch och tvi!

Allt gott.
Nejnej jag är helnykterist på heltid
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback