Citat:
Ursprungligen postat av
fuzzpedal
Jag måste erkänna att Herkko är ett av få svenska YouTube-original som jag blir glad av att se. Lennart och Magkukmannen m.fl har gett en bitter eftersmak, även om de roat en del på vägen. Men inte vår röda polis Herkko i Korea i Trelleborg. Hans upptåg och idéer är roande, han är helt ostoppbar i sitt driv och jag vill tro att karln trots sina egenheter faktiskt vill väl med sina kåta självförsvarkurser och tightsbeklädda matlagningsvideor etc, till skillnad från MKM som jag av goda skäl upplever vara precis tvärtom. Eller om det bara är hans personliga "brand" av tokerier som får det att verka så, jag är inte alltför bevandrad i all Herkko-lore.
Med detta sagt, hur fan lyckas hans videor återkommande bli flaggade som "lämpliga för barn" på YT? Hans dock-fas kan jag nästan köpa med tanke på hur suspekt YT funkat kring barn-content tidigare, men nu?
Tja... Herrkko har ju kläder på sig. Även om det är damkläder oftast. Det ska till en riktig karlakarl som Herrkko att bära upp en kjol!🤔
Visst! Han är grov i mun! Kanske inte så barnvänligt. Men dagens kids har hört värre på/ i skola, internet och av kamrater.