Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-29, 11:19
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulkninja
Frysta kycklingfileer på Willys.
Eller tonfisk på burk om du vill lyxa till det.

tonfisk och kyckling hör till min vardag !
Citera
2017-08-29, 11:43
  #26
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.123
Är inne o kikar på Myprotein, Massfi och toppformula. Har du tidigare beställt från dessa leverantörer ? Vilket skulle du då föredra. Dessa tre verkar vara bra men funderar mest på hur tjock proteinet är. Vissa som exempel GAAM nutrition whey måste man hälla i 1liter vatten för en skopa känns det som..

Hur kommer det sig att du inte längre vill beställa från Gymgrossisten?
Citera
2017-08-29, 12:48
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Hur kommer det sig att du inte längre vill beställa från Gymgrossisten?

som student känns det som om det kostar väldigt mycket att handla där. ska man beställa protein, pvo, bcaa går det lätt upp till 1000kr. Och efter ca 6veckor måste jag beställa ytterligare en till smäll osv osv.
Citera
2017-08-29, 12:52
  #28
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.123
som student känns det som om det kostar väldigt mycket att handla där. ska man beställa protein, pvo, bcaa går det lätt upp till 1000kr. Och efter ca 6veckor måste jag beställa ytterligare en till smäll osv osv.

Anpassa efter din budget, köp koffeintabletter (eller drick kaffe om du gillar smaken), strunta i BCAA:n. Deras Whey-80 är prisvärt och vid storköp får du ned priset ytterligare.
Citera
2017-08-29, 13:03
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Anpassa efter din budget, köp koffeintabletter (eller drick kaffe om du gillar smaken), strunta i BCAA:n. Deras Whey-80 är prisvärt och vid storköp får du ned priset ytterligare.

Ska jag verkligen skrota Bcaa/EAA? känns som om hela världen använder och promotar dessa. Att det är ett måste för att ha en bra fysik.
Citera
2017-08-29, 13:09
  #30
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.123
Ska jag verkligen skrota Bcaa/EAA? känns som om hela världen använder och promotar dessa. Att det är ett måste för att ha en bra fysik.

Ja det kan du göra, aminosyror i fri form är inget måste för en bra fysik.
Citera
2017-08-29, 13:19
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Ja det kan du göra, aminosyror i fri form är inget måste för en bra fysik.

Då skippar jag det denna beställning! Jag kommer nog beställa hem en kreatinpåse istället. Har testat kreatin tidigare och det kändes faktiskt bra
Citera
2017-08-29, 23:55
  #32
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.123
Som rubriken lyder så letar jag efter tillskott där det är billigt. Jag har under många många år köpt tillskott hos gymgrossisten vilket jag tror väldigt många gör som tränar.
Jag har kollat runt lite men vet inte vart jag ska beställa ifrån. Jag har aldrig testat nya företag, vet inte varför. Tror det har med att jag har blivit så bekväm med dom.
Nu undrar jag vart man kan köpa billigare tillskott så som vassleprotein, aminosyror och pvo vilket jag för det mesta köper. Helst inte varor från utlandet.
Skriv gärna vad du tycker om företaget du beställer/beställt ifrån. Kan vara allt ifrån vad man ska undvika till vad man kanske ska prova på.

All hjälp uppskattas.

https://www.fitnessbutiken.se/ är den jag kör på nästan enbart. Fri frakt med beställningar över 200 kr har jag för mig, gratis retur osv. Men det som är best med fitnessbutiken är deras galna reor och erbjudanden. Dock får man oftast hålla utkik rätt ofta för att hinna med, tex nyligen beställde jag 4kg gainer för 400kr, då fick jag med 5 protein bars på köpet också.

Sedan är frakten ohyggligt snabb, bor i och för sig nära deras lager men jag får paketet dagen efter.

Sen handlar jag kolhydrater på mmsports då dom har ett billigt alternativ för 52kr för 1kg. Men annars handlar jag alla mina andra grejer från fitnessbutiken i princip.
Citera
2017-08-30, 10:11
  #33
Medlem
Jag tror att Star Nutrition är billigast.
Citera
2017-09-11, 08:10
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stagflation
Jag tror att Star Nutrition är billigast.
Du tror fel.
Citera
2017-09-23, 00:01
  #35
Medlem
Ebay kan man köpa kostillskott billigt, då tänker jag mer ala,cla,alc, l-carnitine, kreatin osv.
Proteinpulver tycker jag mmsport är bra.
Citera
2017-09-23, 13:40
  #36
Medlem
Matsmart har fint protein för 99kr kilot fram tills de tar slut
Grymt prisvärda bars också. Tror jag slutar beställa på andra sidor om de fortsätter med detta utbud
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback