• 1
  • 2
2017-08-24, 13:14
Medlem
Vad vet vi om helylletjejen Ellen Bergström?
Hon verkar va en sjukt omtänksam och känslofylld människa. Vad finns det för skvaller om henne från de okända åren och framåt?
Citera
2017-08-24, 14:16
Medlem
Missbrukare, drug of choice: alkohol.

Förutom det är hon väl fin att kolla på även om hon kan vara lite för mycket ibland.
Citera
2017-08-24, 16:23
Medlem
MettaFocks avatar
Hon ska ha blivit misshandlad av något ex, dock inte senaste exet. http://ellen.chic.se/bakom-stangda-dorrar/
Citera
2017-08-24, 20:26
Medlem
Jag kände henne som ung. Helylletjej är en bra beskrivning. Åtminstone upp till myndig ålder. Har inte träffat henne sedan dess.

Glad, trevlig. Har även en prima lillasyster som är tillsammans med en helyllekille (sedan högstadietiden).

Trevliga föräldrar. Hennes pappa tar gärna en öl med ungdomarna och håller lite låda.

Tråkigt kanske, men likväl sant.
Citera
2017-09-25, 12:20
Medlem
Hon är sjukt snygg och precis som andra skrivit verkar jordnära och trevlig.
Citera
2018-01-03, 21:36
Medlem
Dejtar Bachelor Niclas Lij
Citera
2018-02-16, 20:02
Medlem
En väldigt vacker dam som är/varit med i svt-serien "skitlycklig" som är ett ok tidsfördriv.

Utseende-mässigt ser hon väldigt fin ut men hon är kanske mer alldaglig än vad jag själv inbillar mig.
Jag hade nog kunnat haft henne som min käreste i vart fall.
Citera
2018-04-22, 22:40
Medlem
von-Utfalls avatar
Nu har hon gått ut officiellt med att hon är ihop med Bachelor-Niclas. Hur träffades dom och varför har hon återigen fallit för en sliskig kille som i slutändan ändå kommer göra henne besviken?
Citera
2018-04-23, 00:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von-Utfall
Nu har hon gått ut officiellt med att hon är ihop med Bachelor-Niclas. Hur träffades dom och varför har hon återigen fallit för en sliskig kille som i slutändan ändå kommer göra henne besviken?

Eller så kommer hon att göra honom besviken? Varför förutsätter människor som du att bara för att en kvinna ser bra ut så är hon den perfekta partnern?
Citera
2018-04-25, 00:52
Medlem
Gillar henne när hon är med i tv-programmet Bäst i Test.
Riktigt rolig ibland.
Citera
2018-04-25, 02:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskisMaximus
Gillar henne när hon är med i tv-programmet Bäst i Test.
Riktigt rolig ibland.

Riktigt rolig där. Inte bara extremt snygg men stundtals extrem rolig som komiker också utöver att hon verkar vara en trevlig jänta. Verkar dock ha en ovana att bli ihop med fel snubbar. Det senaste utöver vad man läst om misshandlad, dumpad och deprimerat. Får hålla tummarna för att denna senaste är mer av det rätta virket.
Senast redigerad av Zaedrews 2018-04-25 kl. 02:09.
Citera
2018-04-25, 20:31
Medlem
von-Utfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Eller så kommer hon att göra honom besviken? Varför förutsätter människor som du att bara för att en kvinna ser bra ut så är hon den perfekta partnern?

För att hennes historik visar att männen har svikit henne hittills.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in