Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-24, 04:16
  #1
Medlem
Hej! Det är så att jag tänkt skaffa en tatuering i nacken, men grejen är att jag har lite utslag där och kan ibland få någon liten finne där. Blir det något problem? Kommer det se konstigt ut om man tatuerar över utslagen? Det är små röda märken jag har.
__________________
Senast redigerad av TheAwesomeChris 2017-08-24 kl. 04:20.
Citera
2017-08-24, 09:56
  #2
Medlem
Florencedemons avatar
Frågan är inte om det kommer se konstigt om du skulle tatuera över utslagen. Frågan är hur fan mår du egentligen när du vill tatuera nacken?
Citera
2017-08-24, 13:51
  #3
Medlem
vadsadusadus avatar
Bäst är det såklart att fråga en tatuerare, de brukar ha bättre koll på vad man kan tatuera över och vad man bör låta bli att tatuera över än vad folk på nätet som inte ens vet hur dina utslag ser ut/vad de beror på kommer kunna svara rätt på.
Citera
2017-08-24, 14:24
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florencedemon
Frågan är inte om det kommer se konstigt om du skulle tatuera över utslagen. Frågan är hur fan mår du egentligen när du vill tatuera nacken?

Vad är det för fel med att tatuera nacken? Det är inte 30-talet längre... Jag tycker det är fint
Citera
2017-08-24, 14:45
  #5
Medlem
Florencedemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeChris
Vad är det för fel med att tatuera nacken? Det är inte 30-talet längre... Jag tycker det är fint
Du borde omyndigförklaras. ASAP.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback