Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-08-24, 02:38
  #1
Medlem
Ålder: 21
Kön: tjej
Vikt: 40
Tidigare erfarenheter: alkohol, cannabis,LSD, spice, amfetamin

OBS! Detta är min första trippraport och jaaa, jag har svårt med nutid,dåtid och framtid och därför kan det va lite osammanhängande....

Allt började för några dagar sen då jag hade bestämt med en kompis att ses hemma hos mig och röka lite grönt och bara chilla. Jag visste sedan innan att min kompis som vi kan kalla för G brukade dra ladd lite då och då och hade även bra kontakter. Eftersom jag hade hört så mycket om Kokain så blev jag ju såklart nyfiken och köpte därför ungefär 1 gram av honom som han sedan hade med sig.

Medans jag väntar på att G ska komma med tunnelbanan så röker jag en gås för att lugna mina nerver då jag brukar va väldigt nervös när jag testar nya saker. Efter ungefär 1 timme får jag ett sms av G,han är snart framme och jag går ner till centrum för art möta upp honom. När vi väl har kommit hem till mig sätter vi oss i vardagsrummet, G börjar rulla en gås som vi röker upp medans Mr Bean går på tv xD Efter ca 40 min när rökat börjar avta tar G upp en påse med vitt pulver i som han slänger upp på bordet. Jag går och hämtar ett sugrör från köket som jag sedan klipper av (hittade verkligen inget annat man kan snorta med).

20:00- Linorna ligger nu redo på en svart tallrik en är lite mindre och en lite större som G skulle ta. Jag sätter sugröret mot nästan, håller för vänstra näsborren och drar snabbt upp linan. Efter bara 1 sekund får jag en brännande och svidande känsla i nästan som strålar uppåt och jag känner en ganska äcklig smak i munnen som påminner lite svagt av Mescalin. G drar sin lina och börjar rulla en till direkt efter.

Ca 20:10- Kokainet börjar kicka in! Mitt hjärta slår snabbare och jag får en väldigt glädjefylld och sprallig känsla i hela kroppen. G börjar lighta gåsen som han hade rullat och berättar att röker man samtidigt blir det roligare eftersom man inte blir lika seg i huvudet, och alldeles rätt hade han! Han passade gåsen till mig och jag tar försiktigt några små bloss (jag är försiktig med att blanda olika droger med varandra) rökat kickar in och jag känner hur glädjen sprider sig i kroppen samtidigt som jag känner mig tyngdlös och älskar livet. Vi röker klart, G är sugen på att dra en till han frågar om jag är på men bestämmer mig för att vänta iaf 30 minuter då jag blev väldigt beng på weedet.

Ca 21:00- Vi börjar lägga upp nya linor den här gången ber jag G fixa en lite större till mig. Precis som innan drar jag upp det med sugröret och det känns som att näsan ska fräta sönder inifrån medans jag gråter på ena ögat. Efter det kommer den hemska smaken och jag försöker skölja ner det med allt jag kan komma åt men inget tycks hjälpa.... Det går några minuter och jag får samma känsla igen som innan men mycket "starkare" glädjen går typ inte att beskriva, jag känner en våg av energi i kroppen och helt klar i huvudet. G ser att jag känner av ruset och frågar hur jag mår/känner mig, jag utbrister att jag mår som en kung, viftar lite osammanhängande med armarna i luften och säger att han ska rulla gås. Samtidigt kom jag på att jag hade en oöppnad vodka hemma och blev plötsligt väldigt sugen på att dricka och även G ville. Vi dricker lite, röker och drar kanske 2 linor till.

22:00- Vi inser att kokainet börjar ta slut och precis då ringer kontakten till G och frågar om vi vill köpa mer. Jag säger självklart jaa och vi beger oss mot bussen som vi åkte med i 10 min och sedan blev vi upphämtade av killen vi skulle köpa av.

23:00- Äntligen hemma hos mig igen vi sätter oss ner och drag varsin lina till, vi båda mår som kungar! Kvällen elr typ natten forsätter på samma sätt som innan. Vi drar några linor, röker weed, dricker och har det allmänt trevligt.

Ca 02:00- Vi tar varsin lina dock inte så stora den här gången och röker en till gås för sen måste G börja röra sig hem.
Efter 1 timme åker G hem och jag röker en till gås för att kunna sova.

Lyckad kväll på kokain!

Innan jag bestämde mig för att ta kokain hade vänner till mig som har tagit det berättat väldigt mycket om det och hur bra man mådde. Därför hade jag väldigt höga förväntningar på drogen men blev lite besviken på dess effekter. Jag hade förväntat mig mer glädje och energi men annars var det toppen!

Det som är väldigt negativt med kokain är att man blir beroende väldigt snabbt! Efter att vi hade tagit det sista och allt va slut skrek min kropp efter mer kokain och därför vill jag bara säga till andra att VA FÖRSIKTIGA!!

Hoppas det gick att läsa!
Citera
2017-08-24, 06:25
  #2
Medlem
BigFatCones avatar
Jag är lite avundsjuk på alla ni som får den där Kungkänslan av kokain. Själv uppskattar jag minuten innan man drar och dom fem minuterna precis efter man har dragit. Och då har jag liksom ändå dragit bra pulver flera gånger. Som sagt, dom fem första är riktigt roliga men sen så är allt som vanligt fast bara lite bättre.

I övrigt lät det ju som en soft kväll. Det som fick mig att grina lite illa är "lighta gåsen". Jag blandar själv svenska med andra språk hela tiden men just det där ser riktigt illa ut.
Citera
2017-08-24, 06:47
  #3
Medlem
Låter som en skön kväll. Var får en 20-årig tjej att testa cannabis, LSD, spice, amfetamin och kokain?

Jag hoppas du inte tappar dig själv.
Citera
2017-08-24, 06:54
  #4
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodLord
Låter som en skön kväll. Var får en 20-årig tjej att testa cannabis, LSD, spice, amfetamin och kokain?

Jag hoppas du inte tappar dig själv.
Vad får någon att testa droger?
Citera
2017-08-24, 07:02
  #5
Medlem
Aramidhearts avatar
Citat:
jag har svårt med nutid,dåtid och framtid och därför kan det va lite osammanhängande....

Undrar varför
Citera
2017-09-01, 15:33
  #6
Medlem
kul historia, men var försiktig. Du har inte så mycket vikt på kroppen, kan lätt gå fel.
Citera
2017-09-16, 00:34
  #7
Medlem
Testa att blanda med alkohol. Ger betydligt större välmående och sitter som handen i handsken som man säger .

Tips från coachen är att inte dra så hårt, bör inte rinna ner i svalgen direkt. Menar med det att tänk på att istället dra lugnt och inte göra som när du ska göra en snorloska så det hinner tas upp i näsan.

Låter också som att antingen tagit väldigt mycket fort om 1 gram gick på 2 H när ni sitter och chillar.
Testa att börja med små linor för att sedan stegra lite. Har lärt mig att när det fortfarande är tidigt på kvällen är det bättre att ta fler små linor för att fylla på och sedan stegra om man vill gå ut !.

Köp också en Våg för att väga produkten då det ofta är dåliga vikter för dyra priser !!.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback