Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-26, 14:56
  #13
Medlem
prova med melatonin, det funkar bra på mig och är inte vanebildande.
Citera
2017-08-26, 16:37
  #14
Medlem
deLuzes avatar
Tack för tipsen, gott folk.

Det jag ska prova först är etablera fasta vanor gällande när jag går och lägger mig och går upp, samt att försöka träna korta men dagliga pass (istället för mycket en gång i veckan), så att kroppen fått arbeta när jag väl lägger mig. Och inga fler tupplurar.
Citera
2017-09-02, 22:02
  #15
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deLuze
Nu undrar jag vad det är som egentligen händer. Är det någon som varit med om något liknande eller har några tips?

Jag tror du definitivt behöver lugna ner din hjärna. Ett tips är att skaffa en pod med någon som pratar, det kan vara nyheter, bara du kan ha den på under flera timmar. Då tvingar du hjärnan att varva ner. Sedan äter du två doser med magnesium, en på morgonen och en före sängdags. Magnesium lugnar ner nervsystemet. Jag äter 375 gram magnesium fördelat på två gånger per dag. Du kan inte överdosera magnesium.
Citera
2017-09-30, 13:16
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag tror du definitivt behöver lugna ner din hjärna. Ett tips är att skaffa en pod med någon som pratar, det kan vara nyheter, bara du kan ha den på under flera timmar. Då tvingar du hjärnan att varva ner. Sedan äter du två doser med magnesium, en på morgonen och en före sängdags. Magnesium lugnar ner nervsystemet. Jag äter 375 gram magnesium fördelat på två gånger per dag. Du kan inte överdosera magnesium.

Jag hoppas verkligen att du menar milligram.
Om inte, har du utvecklat några övernaturliga krafter av denna dos?
Citera
2017-09-30, 19:19
  #17
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BasseTheBass
Jag hoppas verkligen att du menar milligram.
Om inte, har du utvecklat några övernaturliga krafter av denna dos?

Mg inte g. Hälften morgon och hälften före natten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback