Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-25, 23:24
  #13
Medlem
kool-g-raps avatar
Du vet vart du får tag på suoerdrol av grym kvalité billigt! Det skrev jag till dig så kör på det bara. CS litar jag till 100% på. Hans M1T och Suoerdrol är det värsta jag kört.
Det ge mycket bättre resultat är dbol och anadrol och du kommer behålla massan istället för att bara lägga på dig vatten. Annars låter 100mg OT väldigt trevligt men dyrt..

Kör på 80mg OT eller 30mg superdrol! Jag skulle valt det senaste endast pga priset, men båda ger torr massa.

Men det kanske är tur att det inte finns 50mg OT för 7kr/st som jag köper Anapolan eller BD anadrol för. Då skulle det vara Standart att cykla i alla mina kurer, jag älskar OT! Men min lever är nog glad för att det kostar lite haha..
Citera
2017-08-28, 19:54
  #14
Medlem
Här är frågeställningarna summerat för den som inte orkar läsa hela. Skulle nästan rekommendera att bara läsa dom 3 punkterna för där finns 70% av allt jag skrivit men för den som vill läsa allt kan istället hoppa över till efter punkt 3.. Att köra en så pass högdoserad och lång kur är inget jag kommer att kunna göra igen, mycket möjligt för resten av livet. Kommer max kunna köra mindre kurer tror jag, hoppas på att kunna köra liknande kur nån gång i framtiden men viill inte ta chansen att inte köra riktigt hårt sista gången nu. Kommer testa mig regelbundet hos Werlabs. Får max bli mindre bieffekter på psykiska hälsan från preppen, som dålig aptit, känner sig seg. Får helst inte påverla sömnen så mycket.

1. Höja oljan, vad tycks och vilken eller båda? Vilken nivå isf? är på 750mg e5d testo och Deca 500 e5d

2. Vilket oralt prep skulle fungera bäst till detta? Är inte emot en till olja istället om ni tycker det är bättre alternativ. Har en fråga nedan om det här redan, men det känns som Sdrol är superstyggt både fysiskt och psykiskt så är Tboll 100mg bästa orala kanske eller håller Sdrol att köra så länge som 12 av 22 veckor? Hört för mycket negativt om Dbol och när jag kört själv tycker jag jag har tappat styrkan nästan direkt, behöll lite. Jämfört med Winnar, där behåll jag mycket. Men det är massa som är i fokus för mig men ville nämna det ändå.

3. Är det verkligen smart att cycla Sdrol 3v ON, 3 OFF osv osv tills kuren upphör. Kommer fortsätta med testo efter kuren dock men i mycket mindre mängder. Och påverkar inte det mentala välmåendet väldigt mycket också, en av de värsta prep när det gäller påverkan av psykisk hälsa? Även fysisk


Jag skrev tidigare att jag inte ville ha något prepp som var alltför styggt mot mentala hälsan, kan inte må för dåligt pga privat anledning. Dålig aptit är väl ok men helst inte påverka sömn eller annat för mycket. Bli lite tröttare osv är ok också, alltså mindre biverkningar.

Jag fick rådet av Kool-G här i tråden om att cycla Superdrol (kanske var PM). Jag ville ju ha ett oralt jag kan cycla och köra hela 22v långa kuren med... eller egentligen bara ett prep som inte påverkar för mycket mitt välmående men ändå ger mig bästa möjliga förutsättningarna för LBM med en Deca- Testokur. Han rådde då 3v ON och 3v OFF av sdrol. Efter att läst en del om Sdrol så verkar dom flesta nöja sig med bara 3-4 veckor sen inget mer. Att det då totalt skulle bli runt 12-15 veckor av 22v om jag börjar nu. Är inte det riktigt extremt även om man jag testar mig regelbundet? Och många verkar må mentalt dåligt av det. Men jag kanske slipper det pga testo samtidigt?

Det värsta är att Kool-G-rap skrev för ett tag sen att han aldrig skulle ta Sdrol igen. Skitdåligt mående.

Så ännu en gång, är 100mg Tbol ett av det bättre alternativ jag kan köra om jag vill lägga på mig så mycket LBM som möjligt under kuren? Om ni tycker något annat så säg gärna det, det är viktigare att lägga på sig lbm effektivt istället för att stoppa i sig så mycket tabletter som möjligt såklart.

Som sagt, mitt psykiska välmående är det viktigaste, skulle inte ta något som liknar Tren med dess bieffekter. Sen gäller det att inte skada sig permanent på något sätt fysiskt också såklart och jag kommer testa mig regelbundet. Som jag skrev ibörjan, detta är den kur jag kan köra som mest av så jag funderar på att höja Decan från 700 ew till 1200 ew. Eller är det bättre att öka Testo? Just nu tar jag ca 750 e5d men gå upp till ca 1100 e5d. Vad tycker ni? Som sagt, det här är once in a lifetime för mig kanske, kurer senare kommer jag inte kunna satsa 100% på träning, kost och sömn. Och av en annan anledning kommer jag behöva köra mycket mindre kurer senare om jag ens kommer kunna köra några fler kurer alls.
Citera
2017-08-28, 20:16
  #15
Medlem
kool-g-raps avatar
Sluta lägg ord i munnen på mig. Du borde gå tillbaka till att va knarkare istället om du inte klarar läsa på om AAS.
Du sa att du ville köra en jävla monsterkur och växa som en belgian blue utan att samla på dig massa vätska och då är sdrol the way to go. Jag har aldrig sagt att du ska köra det i 22v, utan max 3v åt gången med minst 3v emellan..

Ang oljan har jag förklarat att deca bygger bättre än testo och har mindre biverkningar, men läs på lite så kanske du kan välja själv istället för att fråga samma fråga om och om igen. Det finns en bok som heter Anabolics du kan ladda ner som pdf där det står alla steroiders androgena samt anabola ratio.
__________________
Senast redigerad av kool-g-rap 2017-08-28 kl. 20:19.
Citera
2017-08-28, 22:48
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Sluta lägg ord i munnen på mig. Du borde gå tillbaka till att va knarkare istället om du inte klarar läsa på om AAS.
Du sa att du ville köra en jävla monsterkur och växa som en belgian blue utan att samla på dig massa vätska och då är sdrol the way to go. Jag har aldrig sagt att du ska köra det i 22v, utan max 3v åt gången med minst 3v emellan..

Ang oljan har jag förklarat att deca bygger bättre än testo och har mindre biverkningar, men läs på lite så kanske du kan välja själv istället för att fråga samma fråga om och om igen. Det finns en bok som heter Anabolics du kan ladda ner som pdf där det står alla steroiders androgena samt anabola ratio.

Schyst att slå under bältet. Att sluta med droger är få, man har gjort statistik på detta, som klarar. Mindre än 1%. Så det är något jag skulle sätta på mitt CV om jag behövde. Nu reste jag mig från det och startade ett framgångsrikt företag där jag är min egen chef, så jag behöver inget CV. Riktig klassakt. Men ber om ursäkt om du tog åt dig, gillar inte att ha dispyter över skitsaker när man kan lägga energi på annat istället. Du har hjälpt mig mycket och det är jag tacksam över men det gjorde även en annan person och det slutade med att han lurade mig på ett sätt, vet inte om det var omedvetet eller inte dock. Så jag blev ganska slut när jag tänkte att fan, händer det nu igen.

Vissa har för stor "stolthet" för det men om du inte har det får du gärna berätta hur du tycker jag ska lägga upp en cycle av Sdrol. Som sagt, ber om ursäkt, du förklarade varför och jag förstår. Jag har varit där själv,. Tänker dock inte gå in på vad du sa till mig eftersom du skrev det i ett PM, inte ett öppet forum. Jag var en riktigt bra knarkare dock, nu när det ändå är öppet för alla att se
Citera
2017-08-28, 22:57
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Sluta lägg ord i munnen på mig. Du borde gå tillbaka till att va knarkare istället om du inte klarar läsa på om AAS.
Du sa att du ville köra en jävla monsterkur och växa som en belgian blue utan att samla på dig massa vätska och då är sdrol the way to go. Jag har aldrig sagt att du ska köra det i 22v, utan max 3v åt gången med minst 3v emellan..

Ang oljan har jag förklarat att deca bygger bättre än testo och har mindre biverkningar, men läs på lite så kanske du kan välja själv istället för att fråga samma fråga om och om igen. Det finns en bok som heter Anabolics du kan ladda ner som pdf där det står alla steroiders androgena samt anabola ratio.

Ska vi lägga detta bakom oss eller? Du har advocerat för Sdrol väldigt mycket, därför kanske du förstår hur förvånad jag blev när du för längesen inte mådde bra på det eller vad du nu skrev? Du vet att jag har ont om pengar nu pga extrema kostnader av anledningar vi har pratat om PRIVAT. Jag hoppades du inte skriver ner det också här. Så min första reaktion blev ilska eftersom jag inte blev lurad men kändes som det, för bara ett par veckor sen.
Citera
2017-09-25, 17:57
  #18
Medlem
Min favorit kombo var nog anadrol, winstrol.
Så stark som jag var då, klår nog ingen kombination.

OT/anavar är ju bland de bästa från den mest "mildiga" sidan. Eftersom de båda är milda jämfört med andra orala.

Methyltren har jag läst otroligt gott om. Så de är ju en du skulle kunna prova.

Halo har jag läst ska va sjukt med, men inge jag testat.

Bruka steroider, så skadar man kroppen mer eller mindre.

Det e bara välja
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback