Svara
  • 1
  • 2
2008-02-08, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Substans: Kokain+Heroin
Jag hade inte en tanke på att städa utan skulle ut och visa vart fan det blå skåpet skulle stå!, inga jävla spänniga murvlar skulle tro att dom kunde gå spänniga i min stad!, Just det! Min stad!.

Fy fan va ja skratta Verkar som du fått dig en riktig jävel men ingen speedball, du får nog allt luska ur den där Hasse vad det är så jag kan börja leta
Citera
2008-02-08, 02:20
Medlem
anakatas avatar
Heroin oralt ar ungefar ekvipotent med samma mangd morfin.
Citera
2008-02-08, 04:04
Bannlyst
Öhh

Är på tok för slö i huvudet nu för att läsa vad alla skrivit innan men till trådskaparen.

Du fick inte någon Speedball blandning som du påstår.

För det första: Kokain metaboliseras INTE i magen. Det krävs att du tillsätter (blandar) det med med något speciellt jag inte minns namnet på just nu för att det ska kunna ens tas upp i magen.

Om någon vänlig själ här inne har orken och lusten får denne gärna söka på kokain då det framgår tydligt i många informations källor.

för det 2a. Heroin ger inte sådana "upplevelser" som du beskriver med demoner och dylikt.

när jag läste din rapport nu så tycker jag det låter som du fått en blandning av benzo och någon elakartad hallucinogen....

Citera
2008-02-08, 17:05
Medlem
Jaaaas avatar
Låter konstigt enhel del av effekterna låter precis som kokain det där med att vissa att det är hans stad osv ..

Självklart kan man se demoner och allt möjligt med rätt(fel) psyke , jag känner flera som sätt riktigt läskiga saker såsom polisbilar med blåljusen på körandes inomhus mm .. .
Citera
2008-02-08, 17:56
Medlem
viktor123s avatar
Det när du skulle handla cigg har också hänt mig, gick 1 mil hemåt i spöregn, skitjobbigt.. sen när jag äntligen va hemma vaknade jag upp hos min polare ! (ångest!).

4/5.
Citera
2008-02-08, 19:04
Medlem
xRap13s avatar
Bra historia..bor du i hässleholm?

MVH
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera