Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 21:51
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bachelorn
Jösses

Tell me about it...
Citera
2018-04-20, 08:51
  #194
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dusamter
Min sambo sedan 12 år vet inte om hon har känslor för mig längre. Vi kom överens om att fortsätta som vanligt efter jag varit kramig,gråtig, mesig... men känns ju döfött ju mer jag grubblar på det under natten. Vad gör man i detta läge? jag tror jag kvävt henne genom åren, hon behöver kanske ensamtid? Vi har ju fan två barn o allt... Funkar "pauser", har det funkat för er? eller skjuter man bara på allting...

Fan, vet inte vad jag ska få för "hjälp" här. Men någon?

Det är fan självmordstatus på mig nu, men såklart skulle jag aldrig lämna mina barn på det egoistiska sättet.

Har den där härliga känslan ni kanske känner till: kroppen känns som 250 kilo som ligger 20m under marken, magen känns som ut och in... mysigt...

Klart man tröttnar på en relation efter 12 år. Finns de som klarar vara ihop så länge, men då måste man ha extremt bra kommunikation så att hon vågar säga exakt hur hon vill bli knullad och att du ger henne det. Nu verkar allt ni har kvar vara era barn och inte ska man väl behöva ge upp sina drömmar för sånt. Ryck upp dig, porra till dig och hitta en ny tjej som du kan ha passionerad kärlek med. Soffa inte ihop och bli en blek skugga. Ta hjälp av antidepressiva mediciner, testosterontillskott eller vad fan som krävs. Man lever bara en gång. Din nuvarande relation går knappast att rädda.
Citera
2018-04-21, 22:21
  #195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Svenska tjejer har någon idé om att romantisk förälskelse ska vara för evigt.

Hint: romantik existerar inte.

Inte konstigt att man ser massa lösa kvinnor som har haft flertalet makar och barn med alla.

p.s. svenska kvinnor är efterblivna.

Tippar på att du är smygbög.
Citera
2018-04-21, 22:30
  #196
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Tippar på att du är smygbög.

Eller så håller jag med till kvinnor som inte agerar som tappade män. Smygbögar är nog killar som gillar svenska tjejer, då de försöker bete sig som killar.
Citera
2018-04-21, 22:41
  #197
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Det är normalt att känna så. Känslorna av förälskelse tar slut efter ca 18 månader.


Haha om man träffas på Tinder och endast har Disneyfilmer som gemensamt ambition och intresse.

Angående TS så borde han tänkte såhär: Är det inte bättre att relationen tar slut än att fortsätta leva i en lögn?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback