Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-29, 20:53
  #25
Medlem
squamigeras avatar
Håller med många skippa benso skiten finns för många som redan är torsk på det. Jag må kasta sten i glashus men jag önskar nog att jag inte gjorde det. Prata gå i KBT är väl den bästa vägen även om det aldrig funkade för mig men andra är ju inte hopplösa fall förhoppningsvis inte du heller. Sen finns det alltid flera fiskar i havet du behöver inte ersätta dom med blue fish förhoppningsvis. good luck
Citera
2017-09-06, 01:13
  #26
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShinePhoenix
Hej, kanske kommer låta alldeles dum men söker lite hjälp..

Jag är extremt nere, ångest, arg eller vad man ska säga.. Jag oh tjejen har gjort slut.. Vi skulle flytta ihop nu i höst...

Aldrig tagit benzo, droger m.m.. Starkaste jag har fått är propavan som medicin. Men vill nu smälla på lite tyngre..
Vad för benzo ska jag kolla efter för att få känna "euforia", totalt avslappnad, bryr sig inget alls, mår bra helt enkelt? Hur mycket av dessa m.m..
Som sagt helt ny inom detta så dumma kommentarer undanbedes helst..

Samt om jag skulle vilja känna mig galet pigg och alert.. Är det speed som gäller då? Haha.. Eller finns det benzo för sånt?

Allt tips oh hjälp gillas enormt.. För känner nu att jag vill ta detta och få känna euforia..


Har aldrig känt eufori av bensos, blir bara att jag tar några och typ vaknar upp nästa dag. Förhoppningsvis har man inte gjort något dumt utan bara somnat snällt och lugnt. Vill du ha eufori är det opiater som gäller. Fast det farliga är ju att fastna i opiaterna, men benso at'n är ju också förjävlig och hemskt att fasta i.
Citera
2017-09-07, 09:48
  #27
Avstängd
KringExs avatar
Hur har det gått för PM, blev det någon tung medicinering?
Citera
2017-09-09, 17:08
  #28
Medlem
Ett råd vill jag ge dig, ge fasen i alkoholen. Mest lättillgänglig och extremt beroendeframkallande med tanke på att det är en laglig drog.

Benzo, visst. Under kort, läkarkontrollerad tid. Annars blir det ngt du inte vill vara utan. Och det är ett helsike att avveckla.

Cannabis om du tål det, i värsta fall ger det som sagt mer ångest, på andra funkar det fint. Och det är till skillnad från ovan nämnda inte fysiskt beroendeframkallande. Vad hjärnspökena ställer till med är en helt annan sak.
Citera
2017-09-20, 21:23
  #29
Avstängd
Försök hålla dig nykter och härda ut.
Börja motionera om du inte redan gör det.
Sök stöd hos vänner, det blir bättre med tiden.
Citera
2017-10-30, 11:04
  #30
Medlem
Testa diazepam(valium, stesolid eller liknande). Tycker det funkar bra för att minska ångesten. Men som sagt blanda inte med alkohol. Vill du bli lite extra mysig i kroppen så röker du en spliff till det.
Citera
2017-11-06, 05:42
  #31
Medlem
Du kan ta under någon vecka och glest utan beroende... Akta alkohol och kanske sub är bäst. Men Akta dig för polisen de bryr sig mer om sub än benso.
Citera
2017-11-21, 23:28
  #32
Medlem
Kör Lyrica istället. Där har du en go känsla och du gör inte för dumma saker på det.

Lycka till!
Citera
2017-11-22, 05:22
  #33
Medlem
Ett gott råd. Skaffa ny tjej istället. Det kryllar ju av dom
Citera
2017-11-22, 09:14
  #34
Medlem
smoker27s avatar
Tror nog det löst sig det var ju ett tag sen han ville ha hjälp
Citera
2017-11-22, 15:22
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoker27
Tror nog det löst sig det var ju ett tag sen han ville ha hjälp

Eller så har han överdoserat på benz
Citera
2017-11-22, 23:35
  #36
Medlem
Skit i alla droger . Börja träna
Skaffa en en hobby som tar lite mer tid . Fiske osv . Träffa vänner nya som gammla . Ut och roa dig . Har du rpd ta em resa träffa lite damner där 🙄 knark ska du bara använda när du passerat 30 😀livet kommer ge en många käftsmällar/motgångar . Varje gång du lär dig hamterna em så kommer du köarna nästa mycket bättre . Blir bättare med tiden.
Lycka till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback