Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-08-22, 14:47
  #1
Medlem
NicotinSativas avatar
Substans: MDMA, Hasch

Dos: 300mg + en fet gås

Kön: Man

Ålder: Ca 20år

Tidigare erfarenhet: MDMA, Ecstacy, DMT, 2C-B, LSD, Psylocybin, Amfetamin etc..



Detta utspelade sig ca 3 veckor sedan på ett open air

Bakgrund

Jag och några vänner hade sen innan bestämt oss för att dra iväg på ett open air någonstans i Stockholm.
Jag hade inte tänkt mig för att inta någon from av drog förutom Hasch denna kväll, vilken visa sig bli helt annorlunda senare inpå kvällen.

Först innan vi skulle dra så skulle jag och en vän som vi kan kalla A införskaffa oss en halva Brunt, så vi ringde upp min kran och drog ner med våra cyklar för att möta upp han.

När vi väl införskaffade oss haschet så frågade jag min kran om han skulle med på open airet pga vi tidigare hade pratat om saken, han sa att han han skulle åka dit med sina polare lite senare än när vi hade tänkt så vi hälsade varandra hejdå så länge.

Efter vi äntligen hade krokat med alla vänner som skulle med och vi väl var på festen

Jag var på dansgolvet ända sen vi hade anlänt, det var verkligen liv och allt kändes super!

Min vän som kan kan kalla D hade stött på min kran på festen och frågade min om jag ville ha en 100mg MDMA kapsel utav honom.
Jag svara såklart ''EYY aa visst varför inte?'' så då gick jag och han och leta upp min kran.

När vi väl träffa på han så fick jag kapseln utav min polare men då frågade min kran mig ifall jag inte ville ha en till för halva priset pga jag hade kört en hel den MDMA/Ecstacy några helger i streck innan och det skulle inte kännas lika mycket.

Såklart som den jag är så sa jag ''Aa visst fan vad schysst!!'' vilket inte var det bästa beslutet jag tog.
(för det visa sig att kapseln jag tog utav min kran var på 200mg!)

så dum som jag var så poppade jag båda kapslarna på en gång! (för jag trodde ju att en 100mg inte skulle ha någon stor effekt på mig)

Efter en stund utav dansande så fråga A om jag skulle med upp och vila, Jag sa att jag ville dansa en stund till men då gjorde han en rullande handgest vilket menades att han ville röka FET och då vände mitt mitt svar såklart haha.

Vi gick upp mot skogen och A frågade om jag ville rulla och jag sa ja.
När jag väl skulle försöka rulla upp gåsen så slog MDMAt allt på en gång!

Det blev för mycket.. hela min syn skaka och var suddig.. jag kunde absolut inte se någonting.

jag sa till A ''Jag kan inte.. det slår för mycket.. jag är så jävla väck! du får rulla.. shiiit allt slår på en gång.. jag är så jävla väck...''

A fråga om jag skulle bli okej och jag svara att jag bara behövde sätta mig ner någonstans och softa.

jag spydde lite och efter det så hitta vi en bänk som jag A och D satt oss vid.

D rollade också en bra del med så han var rätt väck han också.

A hade rullat klar spliffen och den passades runt oss 3 tills spliffen tog slut. (skulle inte ha rökt den när jag var så borta! )

Allt Fastnar!!
När vi hade rökt klar spliffen så hörde jag ett stort knak i huvudet! Då sluta alla dansa och börja kolla upp mot mig. Det var 2 träd som var framför mig också, de byte skepnad till två personer som hade ryggen mot mig.

Jag kollade på A och D, A stod och skrattade och gjorde samma rörelse om och om igen som om han gick på repeat medan D bara kolla ut i ingenstans.

Musiken var igentligen Drum n Base men nu hade musiken ändrats till någon form av mörk äcklig techno som gick i otackt.

Jag sa till mig själv vid denna tidpunkt ''NEJ.. SHIT... JAG HAR FASTNAT.. JAG HAR FASTNAT..''
Jag vände mig mot A och D och frågade om jag hade fastnat och de nickade på huvudena.

Jag sa till mig själv högt '' Nä det är lugnt.. jag accepterar det bara.. jag accepterar det bara, det är lungt!''

Då sa D ''Jag är rädd'' (vilket han sa påriktigt också pga han snea också) och så sa jag ''Nä ta det lungt det är bara att acceptera det för då blir allt bra igen''

Efter det lugnade jag ner mig och försökte snacka med A och D men det ända som sa är en massa nonsens.

t.ex: ''Kolla pippin jag har en cigg kvar och klockan vi ska hem 9''

Jag fattade ingenting men tillslut så sa A laktosmjölk och jag svara '' VADÅ LAKTOSMJÖLK? BERÄTTA VAD NI MENAR'' och då kom jag tillbaks till verkligheten.

När jag väl var i verkligheten igen så frågade jag om de verkligen snackade om laktosmjölk och tydligen hade dom det. Jag fråga vad det handlade om och de sa att de snackade om vegetarisk mat och att laktos mjölk tydligen var bra i sån mat.

sedan var resten av kvällen helt normal och vi drog hem tidigt på morgonen därpå.


slutord: Efter detta så har jag beslutat att ta det lugnt med MDMAt pga att var en rätt så obehaglig känsla. (inte i stunden men i efterhand)
Jag fick små flashbacks lite då och då i nån vecka efter detta och var lite smått paranoid.

Denna upplevelse tyckte jag dock var väldigt intressant nu i efterhand och får mig att tänka mer på verkligheten och livets mysterier.

tack för mig
__________________
Senast redigerad av NicotinSativa 2017-08-22 kl. 14:56.
Citera
2017-08-23, 13:05
  #2
Medlem
Drumedarens avatar
Har aldrig hört talas om att någon fastnar så innan. Men du tog iofs en hög dos och rökte på det. Cannabis kan ju som bekant boosta ganska bra. Men gött att du klarade dig. 5/10
Citera
2017-08-24, 19:56
  #3
Medlem
NicotinSativas avatar
Ja jo cannabis kan boosta till rejält och kan få upplevelsen bli mer psykadeliskt.

Fick en känsla av jag är allt och inget. Nästan som en egodöd vibe.

Tack för feedbacken
Citera
2017-08-24, 23:23
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NicotinSativa
Ja jo cannabis kan boosta till rejält och kan få upplevelsen bli mer psykadeliskt.

Fick en känsla av jag är allt och inget. Nästan som en egodöd vibe.

Tack för feedbacken
Prova ta ecstasy och sen i comedownen rulla en jompich. Då blir du helt blåst och mår bra på samma gång
Citera
2017-08-25, 12:58
  #5
Medlem
NicotinSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinyyRick
Prova ta ecstasy och sen i comedownen rulla en jompich. Då blir du helt blåst och mår bra på samma gång

haha been there, done that!

Har fått sjukaste röst hallisarna när ett e rus har börjat avta.
Dock är det jävligt skönt när man väl är inne i en AT och bara vill koppla av

tack för feedbacken!
Citera
2017-08-27, 16:41
  #6
Medlem
Fasiken va dålig ja känner mig när jag läser MDma rapporter då jag vet att jag slösade bort 1g under en SSRI kur..

Bra skrivet
Citera
2017-09-01, 15:26
  #7
Medlem
kul läsning. Tack för rapport.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback