Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-20, 23:05
  #1
Medlem
Strandhuggs avatar
Det fanns tidigare en tråd om det mystiska föremålet i östersjön som Ocean X hade hittat. Det blev så sjukt mycket inlägg i den tråden att jag inte hade tid att hänga med och läsa alla. Efter att ha gett upp att försöka så glömde jag bort händelsen. Nu såg jag av en slump en gammal inspelning av tv4morgon där de pratar om föremålet de hade hittat och att det snart skulle ut igen.

Är det någon som har koll på vad som hände med allt det där? Var Ocean X någonsin tillbaka ut och undersökta föremålet. Det sista jag var med och läste om var att de hade hittat ett par konstiga hål i formationen och att de hade haft problem med teknik som la av. Någon som har en sammanfattning på vad som hände och varför man inte hörde mer om det på nyheterna.

Jag har försökt att hitta den gamla tråden, men de som jag har hittat verkar ha blivit stängda eller inte alls vara lika långa som den jag läste för länge sen. Därför skapar jag en ny tråd, men såklart om det finns en mer korrekt tråd att fråga detta i så är det välkommet att flytta detta inlägg.
2017-08-20, 23:42
  #2
Medlem
ElvisFans avatar
Söker inte den gruppen mest mediauppmärksamhet för att kunna finansiera andra projekt? Anar att det kan ha varit en tidningsanka.
2017-08-20, 23:57
  #3
Medlem
En av deras frontfiguer, vad han nu hette, har ju gjort en massa flummiga inlägg i sociala media om ufos och utomjordingar. Han verkar vara en believer så att säga.
2017-08-21, 00:22
  #4
Medlem
Jag har samtalat med en av dykarna som varit nere på objektet (inte den "ufo-fanatiske"). Han hävdade bestämt att han trodde det var en naturlig formation.
2017-08-21, 06:46
  #5
Moderator
Humbugs avatar
(FB) Blev det något utav det mystiska cirkulära föremålet i Östersjön?

Är kanske bäst att fortsätta i originaltråden. Låser denna

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback