Flashback bygger pepparkakshus!
2017-08-20, 20:36
Medlem
Spamma mig med sidor/tips på sidor där man kan köpa billig E-juice (i Sverige eller inom EU så man slipper skatten)
Citera
2017-08-20, 22:25
Medlem
Blanda eget!

Köp Färdig nicbase på Esmokes och bara droppa i en essenser and walla. grunden för billig ejuice!
Sen kan man alltid laborera med olika essenser samt olika sötningsmedel och walla, du har en faaantastiskt Ejuice!
Citera
2017-08-20, 22:29
Medlem
negetes avatar
Jag köper på ejuice.se (främst Beard Vape Co No.71), har riktigt bra priser.
Tänkte precis fylla på och ser att dem har rabatterade priser just nu!
Citera
2017-08-21, 17:54
Bannlyst
Alltså kort leveranstid ngn som vet?, min kompis aka TS har beställt hem och juicen kommer inte. Som att det inte räcker med att min pojkvän är bortrest
Citera
2017-09-05, 00:27
Medlem
tazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Alltså kort leveranstid ngn som vet?, min kompis aka TS har beställt hem och juicen kommer inte. Som att det inte räcker med att min pojkvän är bortrest

Cigge.se har kort leveranstid
Citera
2018-03-24, 21:07
Medlem
Thickvapor.se har billig ejuice, köper all min därifrån eftersom kvaliten och smaken med priset på 118 kr är den bästa.
Citera
2018-04-18, 08:07
Medlem
DaPigeons avatar
Måste hijacka denna tråden lite.

Det är dags att köra mer ejuice nu, och var man än kollar så är det ju runt 200 kronor för en 40-60ml (vill fylla med två shots för runt 6mg nikotin, köper väl extra tom flaska till).

Finns det verkligen inte billigare än så?

Förra gången blev det Jack's Vape från SweCig (med två nikotinshots), och de var väl okej, men smakar inte jättemycket. 97 kr per flaska, plus shots. Så 130-140 kr för 60ml. Är ju rätt dyrt, men det billigaste jag hittade.

Har även köpt de där små 10ml-flaskorna från Hangsen som redan innehåller nikotin. Tror det blev snäppet dyrare men i princip samma pris. Och de smakade väl, men inte som när jag köpte Beard Vape förra året liksom.

Vad föreslår ni? Ska väl ta och blanda själv nån gång, men inte just nu.

Funderar på dessa som rekommenderades här. Rätt bra pris antar jag. Får dock köpa extra flaska om jag vill ha mer än en nikotinshot.

EDIT: På ThickVapor säljer de 100mg juice utan nikotin. Då behöver jag 4 shots för att få det till runt 6mg nikotin alltså?
Senast redigerad av DaPigeon 2018-04-18 kl. 08:18.
Citera
2021-09-11, 17:48
Bumpar denna tråd och hoppas någon har tips på lite billgare juice
köpte tidigare an vikingvape som hade nice 200ml flaskor med bra kvalite men dom fick lägga ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in