Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-05-14, 12:54
  #73
Medlem
Pandarns avatar
Har rökt flera gånger på grönan och aldrig stött på problem, det gäller bara att vara smart. Har ofta rökt på olika ställen baserat på folkmängden och ibland vind, gå en sväng runt området och scanna av vart du tror det passar för den dagen
Citera
2018-05-14, 16:19
  #74
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
HänglåsHitler, det kanske är fler som tänker röka på grönan och vill ha råd?

kan man inte bara gå ut och röka då och sen gå in igen?

Nej, man kan inte gå ut och gå in igen, då måste man köpa ny entré. Ibland har jag kunnat gå ut för att t.ex hämta/lämna någon sak till en vän precis utanför grindarna om man pratar med vakterna som står där innan.
Citera
2018-05-14, 18:44
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Nej, man kan inte gå ut och gå in igen, då måste man köpa ny entré. Ibland har jag kunnat gå ut för att t.ex hämta/lämna någon sak till en vän precis utanför grindarna om man pratar med vakterna som står där innan.

Om man har grönankortet kan man gå ut - tut!
Citera
2018-05-16, 00:33
  #76
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Nej, man kan inte gå ut och gå in igen, då måste man köpa ny entré. Ibland har jag kunnat gå ut för att t.ex hämta/lämna någon sak till en vän precis utanför grindarna om man pratar med vakterna som står där innan.

ok jag skulle rökt där ute, samt kanske hittat nån bra plats och blossa på inne där det inte syns eller luktar.

ett tips är ju att ta syra nån timme innan du drar dit
Citera
2018-05-16, 06:17
  #77
Medlem
Snyggt. Gå in bland barnfamiljer och rök din jävla minibong.

Eller så beteer du dig som vanligt folk, din jävla tönt.
Citera
2018-05-16, 07:07
  #78
Medlem
Ganjalfzs avatar
Att röka på Gröna Lund är en notoriskt dålig idé. Även om du är där på en Bob Marley konsert. Gör edibles eller rök innan.
Citera
2018-05-16, 08:50
  #79
Medlem
Kodiak-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
ok jag skulle rökt där ute, samt kanske hittat nån bra plats och blossa på inne där det inte syns eller luktar.

ett tips är ju att ta syra nån timme innan du drar dit

Psykadelika och nöjesfält låter som en urbota dålig kombination. Ge fan i såna dumheter.

Jag skulle inte heller göra mig besväret att röka inne i en sån rörig miljö. Om du prompt måste vara bäng och lalla runt så rök innan och håll en låg profil vid entrén.
Citera
2018-05-16, 08:59
  #80
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodiak-
Psykadelika och nöjesfält låter som en urbota dålig kombination. Ge fan i såna dumheter.

Jag skulle inte heller göra mig besväret att röka inne i en sån rörig miljö. Om du prompt måste vara bäng och lalla runt så rök innan och håll en låg profil vid entrén.

eller skapa bakverk och ät! ingen kommer bry sig om att du står inne på grönan och käkar muffins
Citera
2018-05-20, 10:48
  #81
Medlem
Arga.Apans avatar
Inga problem att röka en jolle där dra upp en bong känns dock korkat. Ät knarket innan du går in så kommer du ha en mysig vistelse på Grönan.
Citera
2018-05-21, 16:45
  #82
Medlem
Chickenkillers avatar
Försökt röka på grönan ett par gånger. Smått omöjligt, framförallt om man är lite nojjig som jag. Blivit mest att man går ut "till bilen" och fyller på men det är inte heller så smidigt.
Det som funkat bäst är ätbart. Håller hela dagen, ingen lukt och man behöver inte tänka så mycket utan kan bara njuta av stället.
Citera
2018-06-02, 07:33
  #83
Avstängd
Plaguetongues avatar
generellt känns det ju som att en bong vore bättre än en joint, går mkt snabbare att suga i sig en kopp. när någon känner det så är bongen redan i fickan igen. men man lär vara lite hemlig så det inte syns så bra så man får väl röka inne i spökhuset eller lustiga huset
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback