Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-16, 23:07
  #61
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surfnturp
Tänkte på det men, om jag råkar hosta ut rök som in i helvetet på toaletten så kommer folk fatta och anmäla
Du får väl förbereda dig efter förmåga då
Citera
2018-04-17, 22:22
  #62
Medlem
Ringleaders avatar
Varför just på Gröna Lund? Känns det coolt att riskera att bli påkommen?
Citera
2018-04-27, 15:31
  #63
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabiknight
Rök din joint medans du åker upp för fritt fall

låter helt kung, men den kommer inte hinna kicka in innan han är nere igen
Citera
2018-04-29, 12:45
  #64
Medlem
JoeBidens avatar
Ifall du vill röka öppet bland mycket folk kan jag tipsa om Secret Agents! Visst, det luktar, men sålänge du inte står ensam (eller röker helt ensam) kommer alla omkring dig visserligen att registrera lukten men sen se att det ändå är en "vanlig" cigg du röker.

Visst, polisen och ordningsvakter är ju inte dumma än tåget. Secret Agents är det äldsta tricket i boken, men funkar väl i folksamlingar och i största allmänhet om man är kring vanligt folk.
Citera
2018-05-13, 00:57
  #65
Medlem
Vape måste väl ändå vara mest soft, slippa nojja för rökdoften, förslagsvis i pariserhjulet.
Citera
2018-05-13, 23:52
  #66
Avstängd
Plaguetongues avatar
tycker det låter rätt korkat att röka inne på grönan, men om jag skulle göra det så skulle jag satsa på kärlekstunneln, där har du ju vatten till bongen också. Men vill du va hög och åka karusell så kanske du ska röka innan du går in eller helt enkelt inta det oralt?
Citera
2018-05-14, 00:46
  #67
Medlem
Walter_Sobchaks avatar
varför inte bara röka innan? i värsta fall baka kakor och ta med och äta
Citera
2018-05-14, 04:04
  #68
Avstängd
Plaguetongues avatar
eller grinda lite gräs, ta ur kristallerna och häll ner i popcorn påsen istället för salt

eller varför inte spetsa sockervadden.
Citera
2018-05-14, 04:04
  #69
Medlem
Rufoss avatar
Skippa röken. Är du en aning smart så tar du med dig ett par space cookies eller chokladbollar istället.
Citera
2018-05-14, 11:35
  #70
Medlem
Dollmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surfnturp
Men idén med att röka på eclipse va ju smart..men känns dumt, borde jag pröva det eller åker Man dit då?
Hur går det me brorsan? Annars har man ju rökt hur många gånger som helst där Vid gokartbana längst ner i hörnet kan man sitta å mecka även röka ibland. Annars vid serveringen vid slänggungorna kan man blossa om vinden blåser utåt. Lilla toan på restaurangen bakom där pariserhjulet låg. Fönstret är ut mot vattnet. Vid stora ingången direkt innanför entrén till vänster har man byggt ett rum med soffor, tomt på kvällen Fantasi, ungdomar.
Citera
2018-05-14, 12:44
  #71
Medlem
sluskjohans avatar
Det är bara att fylla några cigg och röka som vanligt, värsta fall torskar du men så är det alltid på offentliga platser. Jag har rökt väldigt många gånger bland folk och det är ingen big deal.
Citera
2018-05-14, 12:52
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Är det en bong du har med dig så är det smartast att ta en hit eller två inne på en toa. Ha hasch, ingen tobak och inget vatten i. Annars är det bäst att bara rulla en spliff och gå ut o röka, vet inte om man får gå in/ut om man säger att man måste hämta tex pengar i bilen eller så men annars kan det väl vara värt att betala inträde en extra gång. Annars är väl det smidigaste att baka något.

Eller ta en snabb hit i kärlekstunneln dom små båtarna åker ju i vatten, så bara fylla upp lite i bongen, röka och sen hälla ut igen.

Oavsett hur du gör så rök inte grönt, även de som inte röker själva kommer reagera. Mecka i vanliga cigg men byt ut filtret. Det är lite waste men smidigt och du riskerar inte att bli för bäng.

Det är rökförbud överallt på hela grönan utom på några barer. Kameror i K-tunneln så folk inte gökar. Köp ett grönankort så kan du cirkulera och röka utanför.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback