Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-10-03, 19:30
  #73
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
Nån som nyligen varit på bordellen Royal i Berlin?
Vad ligger priserna på för tex 30 min basic sex?

Har själv bara varit på Artemis och en annan lägenhetsbordell (som var skit). Taxichaufförerna där i Berlin sa också att Artemis är det bästa.
Vill ge lägenhetsbordell ett nytt försök nästa gång jag är i Berlin, nyfiken på Royal men efter sista upplevelsen på en vanlig lägenhetsbordell i Berlin vill jag absolut inte riskera något.

Skippa Berlin, åk till Frankfurt i stället, vilka lägenhetsbordeller, My god, 10 poängare rakt av, dom kallades erotisk massage, och inde bordeller, men googla,du blir inte besviken plus att där finns 4 st FKK
Så menyer saknas inte.
Citera
2023-10-07, 00:26
  #74
Medlem
Jag besökte New Van Kampen sist men det var minst 10 månader sen. Det var första gången men en chansning som gav utdelning. Riktigt bra, rent och diskret. Tjejen som tog emot pratade perfekt engelska och kunde sina grejjer. Dock verkar sajten nere så vet inte om de stängt ned. Någon som vet?
Citera
2023-10-07, 06:54
  #75
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducksauced
Jag besökte New Van Kampen sist men det var minst 10 månader sen. Det var första gången men en chansning som gav utdelning. Riktigt bra, rent och diskret. Tjejen som tog emot pratade perfekt engelska och kunde sina grejjer. Dock verkar sajten nere så vet inte om de stängt ned. Någon som vet?

Kollade precis på lusthaus (vilken gräslig sida förresten). Där hade en person postat den 1/9 och sagt att han besökt stället dagen innan. Allt var som vanligt men han anmärkte på att han var förbryllad att hemsidan fortfarande är nere.
New Van Kampen verkar alltså vara öppet, i alla fall 31/8 2023.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback