Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-08-22, 07:55
  #37
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farsan.Baloo
Hon är påklädd förutom urringningen och att hon ser ut som en grovt undernärd A-lagare.


Risken för anorexia är för stor avstår att se.
Citera
2017-08-23, 12:42
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodriguez89-3
Gudrun Schyman visade upp sig naken när hon gick runt och klappade män på kinden på en manifestation på Medborgarplatsen på Södermalm för att stoppa utvisningar till Afghanistan.

Bild på händelsen:
http://snaphanen.dk/upload/2017/08/G...gusti-2017.jpg

Detta kan man jämföra med Gudrun Schymans invändningar mot hur kvinnor i muslimska länder som Iran bedriver politisk aktivism:


http://lokaltidningen.se/gudrun-schy...170609854/1465

Aktivister i exempelvis Iran borde alltså kämpa mot slöjan med slöjan på sig. Borde då inte Schyman också klä på sig mer kläder när hon bedriver sin politiska aktivism?
Att inte ha slöja beskrivs som att kasta av sig kläderna och att vara naken. Vad är då inte Schyman? Schyman är ju betydligt mer naken än de aktivister i Iran som har fräckheten att visa sitt hår.
Märkligt också hur Schyman jämför att stå upp för kvinnor som kämpar mot slöjtvång med att slita av kvinnor kläderna vid svenska gränsen. Är att försvara Schymans och Dinamarcas lättklädda klädval på denna manifestation jämförbart med att slita kläderna av kvinnor?

Hon påstår också att Väst kräver avkläddhet:


Så Schyman kanske gick till manifestationen lättklädd för att hon trodde att det är vad Väst kräver av henne? Det är då på sin plats att Schyman informeras om att Väst inte alls kräver avkläddhet och att hon mer än gärna får vara mindre naken i sina framtida politiska aktiviteter.

Gudrun Schyman visar upp sig naken på manifestation? Tjena.
Alltså, nu kan väl var och en tycka och tänka om G.S. vad hon vill, men anser du att hon visar upp sig naken och att det duger att vara ett ämne på fb´s feminist forum, har du tydligen större problem, än den kvinnan någonsin kommer att ha.
Citera
2017-08-24, 17:13
  #39
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodriguez89-3
Bild på händelsen:http://snaphanen.dk/upload/2017/08/G...gusti-2017.jpg

Äh, på den bilden är ju Schyman påklädd enligt svenska normer. Hon kollar tänderna på några svartmuskiga pojkar, och nyper dom lätt i betslet. Hon verkar tycka det är bra "hästar" som står där på torget.
Citera
2017-08-24, 20:17
  #40
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag ser ingen bild på när hon är naken. Någon måste ju fått bild på det. får medge att det känns lite dubbelt att be om bilden där hon är naken. Man vill liksom både se den och inte se den.

Finns redan en vidrig jävla förlossningsvideo vad ryktet lyder, mina jävla ögon!
Tur att jag inte sett skiten, fy för den jävla lede, alikan är ju makalöst jävla äcklig!

Hon verkar ju duktig på att indoktrinera hjärndöda sliddjur, de ser ju upp till henne som en führer..
Citera
2017-09-17, 03:04
  #41
Medlem
JudisktOckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Finns redan en vidrig jävla förlossningsvideo vad ryktet lyder, mina jävla ögon!
Tur att jag inte sett skiten, fy för den jävla lede, alikan är ju makalöst jävla äcklig!

Hon verkar ju duktig på att indoktrinera hjärndöda sliddjur, de ser ju upp till henne som en führer..

Den filmen blev man tvingad att se i årskurs 3 i grundskolan. Filmen heter Födelsen och du har helt rätt, den var fullkomligt vidrig och gav avsmak för lång tid. Barndomstrauma är ett ord som kommer fram.
Citera
2017-09-17, 13:50
  #42
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JudisktOcker
Den filmen blev man tvingad att se i årskurs 3 i grundskolan. Filmen heter Födelsen och du har helt rätt, den var fullkomligt vidrig och gav avsmak för lång tid. Barndomstrauma är ett ord som kommer fram.

Jag förstår inte varför de visar en förlossningsvideo i undervisningssyfte, korrekt använde av kondom torde vara på agendan istället.
Stackars er, man får ju skölja ögonen med klor efter en sådan hemsk upplevelse

Gudrun Schyman är vidrig hela jävla hon, och hennes anhängare är en bunte idioter, följer man deras partiprogram är man inte annat än infantil.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback