Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2020-04-24, 13:16
  #49
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Jag tackar för informationen, men förstår inte riktigt hur den hänger ihop med mitt inlägg.

Bara jag som vill ha en ursäkt att säga vad jag tänker.
Men det var en rätt trevlig serie och Lauren Graham verkade vara jättehärlig.
Citera
2020-11-20, 07:00
  #50
Medlem
IbizaPizzas avatar
När jag var yngre minns jag att Gilmore girls gick på tv men det var aldrig nån serie jag började kolla på. Bestämde mig för några veckor sen att ge serien ett försök och kolla vad den egentligen handlar om. Har nu kollat fram till säsong tre.

Vissa tycker att det är en jättebra serie och lite typisk tjejig eller ungdomlig. Jag känner att serien är okej att kolla på men den håller verkligen inte måttet jämfört med andra tjejserier eller ungdomsserier. Tycker One tree hill, O.C., 90210 och Gossip girl är mycket bättre och håller en annan nivå.

Stör mig mycket på Loreali. Tycker hon känns väldigt omogen i sitt sätt. Många gånger är Rory mycket mer mogen än vad hennes mamma är. Irriterar mig också mycket på skämten, kommentarerna och sättet Lorelai pratar på. Känns otroligt oseriöst och gör bara att hennes karaktär upplevs ännu mer omogen.
Citera
2020-11-21, 13:47
  #51
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbizaPizza
När jag var yngre minns jag att Gilmore girls gick på tv men det var aldrig nån serie jag började kolla på. Bestämde mig för några veckor sen att ge serien ett försök och kolla vad den egentligen handlar om. Har nu kollat fram till säsong tre.

Vissa tycker att det är en jättebra serie och lite typisk tjejig eller ungdomlig. Jag känner att serien är okej att kolla på men den håller verkligen inte måttet jämfört med andra tjejserier eller ungdomsserier. Tycker One tree hill, O.C., 90210 och Gossip girl är mycket bättre och håller en annan nivå.

Stör mig mycket på Loreali. Tycker hon känns väldigt omogen i sitt sätt. Många gånger är Rory mycket mer mogen än vad hennes mamma är. Irriterar mig också mycket på skämten, kommentarerna och sättet Lorelai pratar på. Känns otroligt oseriöst och gör bara att hennes karaktär upplevs ännu mer omogen.

Jag älskade gilmore girls som tonåring men nu när jag kollat på serien som vuxen inser jag ju hur ofantligt omogen och jobbig Lorelai är. Att Rory är det är ju inge konstigehter eftersom hon är ung men ja mycket med henne är också väldigt drygt såhär flera år senare. Hon är bortskämd och tror att jon kan bete sig hur hon vill utan konsekvenser, ligger med dean fast han är gift och helt utan skuld.

Men ja Lorelai är vidrig, allt ska kretsa kring henne, svartsjuk och rätt elak och orättvis mot hennes föräldrar
Citera
2024-02-20, 20:41
  #52
Medlem
goderian2s avatar
jag snubblade in på denna serie och är på andra säsongen nu.
Lyckades ignorera suckies existens, men nu orkar inte min hjärna filtrera bort den irriterande kossan längre.
Det är alltid synd när en karaktär förstör en hel serie/film
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback