Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-20, 21:01
  #145
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Här e Sultan Roba Amuma på Efterlyst med bild
https://m.facebook.com/EfterlystSE/p...58760089532214
Citera
2020-04-21, 00:31
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Vilka var det som utförde det och vem anstiftade? Enligt vad som verkar ha framkommit så var det ju flera i flyktbilen. Vidare så stod ju S4man och väntade på någon så var det då Su1tan som Goade S4man?
Enligt vad jag hört av folk i Uppsala så både beväpnade sultan GM och goade BO. Tragiskt
Citera
2020-04-21, 01:22
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buvidal
Enligt vad jag hört av folk i Uppsala så både beväpnade sultan GM och goade BO. Tragiskt

Ja verkligen. Och han gjorde det för att ta över marknadsandelar eller?
Citera
2020-04-21, 03:18
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Ja verkligen. Och han gjorde det för att ta över marknadsandelar eller?
De var vänner sedan många många år. Enligt rykten var det ren svartsjuka för att BO gjorde pengar på narkotika samt lite andra affärer.
Citera
2020-04-21, 11:27
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buvidal
De var vänner sedan många många år. Enligt rykten var det ren svartsjuka för att BO gjorde pengar på narkotika samt lite andra affärer.

Smutsigt gjort. Och den 16 årige (eller vad han var) killen som satt häktad utförde mordet? Men vittnen sa väl att det var åtminstone två i flyktbilen?
Citera
2020-04-21, 15:03
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Smutsigt gjort. Och den 16 årige (eller vad han var) killen som satt häktad utförde mordet? Men vittnen sa väl att det var åtminstone två i flyktbilen?
Vad jag hört av folk i Uppsala var det flera på plats men ingen vågade vittna.
Ja den som satt häktad (17år gammal?) Var GM.
Sultan var den som orkestrerade händelsen, skaffade fram vapen, goade BO samt belönade GM efter mordet.
GM är idag torped åt denne sultan sägs det
Citera
2020-04-21, 15:34
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buvidal
Vad jag hört av folk i Uppsala var det flera på plats men ingen vågade vittna.
Ja den som satt häktad (17år gammal?) Var GM.
Sultan var den som orkestrerade händelsen, skaffade fram vapen, goade BO samt belönade GM efter mordet.
GM är idag torped åt denne sultan sägs det

Namn på GM?
Citera
2020-04-21, 17:04
  #152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Namn på GM?

Har för mig att det var sekretess och att de hänvisade till åldern i det fallet. En somalier ska det väl vara om jag inte minns fel.
Citera
2020-04-22, 00:56
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Har för mig att det var sekretess och att de hänvisade till åldern i det fallet. En somalier ska det väl vara om jag inte minns fel.
GM var eritrean eller somalier 100%. Minns inte exakt vad som sades. Kan inte hans riktiga namn utan har endast fått höra ett smeknamn
Citera
2024-02-19, 14:53
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leuchtturm
Alan Haydar sitter redan häktad för mordförsök finns det något samband
källkontroll vid uppsala tingsrätt B 244-18
här har åklagaren valt att outa Alans namn i häktningsframställan

En av de anhållna är tidigare dömd för våldtäkt så varför bryr sig åklagaren om att skydda hans namn när åklagarna aldrig skyddar brottsoffers identitet?

Mord och våldtäkt och helt tyst i DDR media
tur att FB finns
det är en hel del personer inblandad i detta.
hans knarklangar kompanjon kh*led ibr*him söker blodshämnd fortfarande än idag och väntar på rätt tillfälle. många gånger man hört av folket i stenhagen att han frågar efter MR sull fortfarande idag
då både s*m*n och kh*led slänger/slängde stora mängder åt n*må från västerås. något gjorde att s*m*n och han blev oense .
kh*led går och har gått fint under polisens radar länge nu med bilfirman som en täckmantel. finns ju inget bättre sätt att transportera drogerna till uppsala då bilarna de förs in med fortfarande står på "gröna svenskar"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback