Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-18, 17:40
  #1
Medlem
Förut kunde jag söka efter användare på Spotify, vänner etc, och sen följa dem. Nu när jag söker, får jag inte upp några sökresultat för användare, bara typ artister och spellistor. Någon som kan hjälpa mig? Har det blivit något fel på mitt konto, eller har Spotify gjort om sina sökfunktioner? Har provat både på Android och iPad.
Citera
2017-08-18, 18:10
  #2
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiger-Lily
Förut kunde jag söka efter användare på Spotify, vänner etc, och sen följa dem. Nu när jag söker, får jag inte upp några sökresultat för användare, bara typ artister och spellistor. Någon som kan hjälpa mig? Har det blivit något fel på mitt konto, eller har Spotify gjort om sina sökfunktioner? Har provat både på Android och iPad.

Skriv in (följt av användarnamn):
spotify:user:
Citera
2017-08-18, 23:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless
Skriv in (följt av användarnamn):
spotify:user:

Tack för svar. Tyvärr lyckas jag inte hitta användare ändå. Något annat tips, möjligtvis?
Citera
2017-08-19, 00:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiger-Lily
Tack för svar. Tyvärr lyckas jag inte hitta användare ändå. Något annat tips, möjligtvis?

Om personen har sitt konto kopplat till Facebook söker du bara på namnet och scrollar längst ner i sökresultatet bland profiler. Om personen inte har sitt konto kopplat till Facebook följer du ChrisMcCandless tips som fungerar utmärkt.

Ska du t.ex. söka på profilen "Tiger-Lily" så skriver man in följande i sökrutan:

spotify:user:Tiger-Lily
Citera
2017-08-19, 15:32
  #5
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiger-Lily
Tack för svar. Tyvärr lyckas jag inte hitta användare ändå. Något annat tips, möjligtvis?

Då gör du fel, så klart!!!
Citera
2017-08-19, 18:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless
Då gör du fel, så klart!!!

Det var exakt så jag gjorde, men det funkade inte.
Citera
2017-08-20, 00:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiger-Lily
Det var exakt så jag gjorde, men det funkade inte.

Då gör du fel...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback