Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-19, 09:30
  #121
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Inte alla och i sluta rum bara en bråkdel. Där hittar man även dom som applåderar terrorhandlingar mot vita även om de delar det samhälle med oss som blir utsatt. De tänker att vi ska få känna på hur det är i Syrien och Irak.
Var finns dessa slutna rum där detta existerar?
Al-Jazeera? som sionistisk DisInfo brukar ange vid varje attentat?
Om det var ett sådant hämndbegär varför ALRIG attackera nån med Real, Riktig makt?
Det går lika bra med 14-åriga småtjejer på nån konsert av de som nu tror att det, det måste fan va Mainstream Mockingbird media Mål att kunna påverka folks verklighetsuppfattning så

Här sitter de o pillar sig själva i Talibanskägget och funderat på nya Kamikaze metoder
PressTV http://www.presstv.ir/Detail/2017/08...rcelona-attack
Nu har jag inte läst kommerarena i artikeln men de brukar va rena rama Ram - a - van

EDIT: första kommentaren var ju skärpt, något jag också frågat.
Kommande val i Katalonien trigger för ISIS
__________________
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-08-19 kl. 09:38.
Citera
2017-08-19, 09:40
  #122
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ush, du låter ju som en fullblods sionist.. (vilket man får göra givetvis)
Ett angeveri system där hela familjer kan omhändertas.

Grejen är.. de är många grejer men delar ni ens samma syn på vem är Terrorist och vem som är Rebel / Frihetskämpe? Jag gör fan inte det iaf, vid terrordåd som sånt här erkänner väl även etablissemang massmedia men annars..
De hatar oss (svenskar) lika mycket som muslimer. Dessutom är ni lurade och är ni vanliga svenskar så är re sjukt tragiskt om ni ber efter göra Sverige till vad de gjort med Palestina.

UK har massa folk i sina som inte är muslimer, politiska fångar som tex visselblåsare vid pedofila övergrepp.
1984 Polisstat.. på request.
De krävdes några Passports i baksätet. Och anonymt ögonvittne som hörde ALLAHU AKBAR!

Fel fel fel
Det är ingen hemlighet längre vilka som tränat och finasierat och understött de som media rapporterar som "The Rebels"

Vi, i väst, Skapade och använde oss av ISIS

jaJa, Du får ingen omelett utan att knäcka några ägg. Vissa delar av rättsstaten måste få stryka på foten när krig råder. Mänskliga rättigheter för muslimer likaså.

Självklart för väst proxykrig på flera ställen i världen (som tex när USA stödjer talibaner mot ryssen) Du är naiv om du inte fattat det.
Citera
2017-08-19, 10:04
  #123
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Var finns dessa slutna rum där detta existerar?
Al-Jazeera? som sionistisk DisInfo brukar ange vid varje attentat?
Om det var ett sådant hämndbegär varför ALRIG attackera nån med Real, Riktig makt?
Det går lika bra med 14-åriga småtjejer på nån konsert av de som nu tror att det, det måste fan va Mainstream Mockingbird media Mål att kunna påverka folks verklighetsuppfattning så

Här sitter de o pillar sig själva i Talibanskägget och funderat på nya Kamikaze metoder
PressTV http://www.presstv.ir/Detail/2017/08...rcelona-attack
Nu har jag inte läst kommerarena i artikeln men de brukar va rena rama Ram - a - van

EDIT: första kommentaren var ju skärpt, något jag också frågat.
Kommande val i Katalonien trigger för ISIS

Slutna rum är en metafor för man till man, i hemmet, i moskén.
Citera
2017-08-22, 02:14
  #124
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
jaJa, Du får ingen omelett utan att knäcka några ägg. Vissa delar av rättsstaten måste få stryka på foten när krig råder. Mänskliga rättigheter för muslimer likaså.

Självklart för väst proxykrig på flera ställen i världen (som tex när USA stödjer talibaner mot ryssen) Du är naiv om du inte fattat det.

Du har inte förstått mina inlägg alls, det är ingen hemlighet längre att ISIS är skapat, tränade och finansierade av Väst, och fyller NATO roll som proxy i främst Syrien just nu där deras så kallade kalifat håller på att falla.

VI* ÄR ISIS!
Vi = Våra ledare (sellouts hela bunten)

Men igen du låter verkligen som en fullblods sionist upprepar samma saker som de gjort sedan början men de går ju precis som du önskar.
Citera
2017-08-22, 06:04
  #125
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Du har inte förstått mina inlägg alls, det är ingen hemlighet längre att ISIS är skapat, tränade och finansierade av Väst, och fyller NATO roll som proxy i främst Syrien just nu där deras så kallade kalifat håller på att falla.

VI* ÄR ISIS!
Vi = Våra ledare (sellouts hela bunten)

Men igen du låter verkligen som en fullblods sionist upprepar samma saker som de gjort sedan början men de går ju precis som du önskar.

Jodå, vi har alla förstått att du bara är en i raden av de som skyller muslimernas terror på västvärlden och vad vi gör. Precis som man skyller invandrares brottslighet på att svenskarna är rasister. Trött på dina fjantiga slutsatser, de är felaktiga. Du går för långt i din konspirationsteori.
Citera
2017-08-25, 22:10
  #126
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Jodå, vi har alla förstått att du bara är en i raden av de som skyller muslimernas terror på västvärlden och vad vi gör. Precis som man skyller invandrares brottslighet på att svenskarna är rasister. Trött på dina fjantiga slutsatser, de är felaktiga. Du går för långt i din konspirationsteori.
Du har komplett missuppfattat vad jag försöker säga.
Jag skyller inte på invandrares brottslighet på svenskar är rasister, eller bortförklarar invandrares brottslighet och ropar "No Borders" och inte ser the Flipside med öppna gränser.

Detta handlad inte om politisk åsikt utan om rätt vs fel eller kanske framförallt att få folk att tänka själva för som de ser ut just nu så kan Ljugmedia påstå att "ISIS dödade 140 pers här" på valfritt ställe. Däremot så finns det ultimata underlaget för terrorism. Dvs. mängder med muslimer från länder där US/NATO bombar.
Så man ska inte räkna ut nått

21WIRE
BARCELONA: New Revelations, More Challenging Questions Remain
http://21stcenturywire.com/2017/08/2...stions-remain/
Citera
2017-08-26, 08:46
  #127
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Du har komplett missuppfattat vad jag försöker säga.
Jag skyller inte på invandrares brottslighet på svenskar är rasister, eller bortförklarar invandrares brottslighet och ropar "No Borders" och inte ser the Flipside med öppna gränser.

Detta handlad inte om politisk åsikt utan om rätt vs fel eller kanske framförallt att få folk att tänka själva för som de ser ut just nu så kan Ljugmedia påstå att "ISIS dödade 140 pers här" på valfritt ställe. Däremot så finns det ultimata underlaget för terrorism. Dvs. mängder med muslimer från länder där US/NATO bombar.
Så man ska inte räkna ut nått

21WIRE
BARCELONA: New Revelations, More Challenging Questions Remain
http://21stcenturywire.com/2017/08/2...stions-remain/

Som det står i din artikel så drunknar säkerhetstjänsterna i uppgifter om radikaliserade muslimer. Inte så konstigt iom att Koranen uttryckligen nämner att judar och otrogna, homofiler, äktenskspsbrytare etc ska dödas. Dvs en rättrogen, bokstavstrogen muslim är defacto en extrem och radikal islamist och ev en blivande terrorist. (Bara i lilla Sverige talas det om tusentals, tänk hur många i större länder). Islam går inte ihop med västvärldens liberala värden.

-Skyll på de som utför brottet, inte på de som försöker förhindra terror. Och lägg ner teorierna om världsomspännande konspirationer.
Citera
2017-08-26, 12:19
  #128
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Som det står i din artikel så drunknar säkerhetstjänsterna i uppgifter om radikaliserade muslimer.
Ja, och de är fan obehagligt hur Saudisk wahhabism finaniseras in i svenska moskéer och gör folk skeva i huvudet. Jag säger inte att det är uteslutet, risken finns onekligen

Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Inte så konstigt iom att Koranen uttryckligen nämner att judar och otrogna, homofiler, äktenskspsbrytare etc ska dödas. Dvs en rättrogen, bokstavstrogen muslim är defacto en extrem och radikal islamist och ev en blivande terrorist.
En rättrogen muslim käkar hjärtan på sina fiender också? Bränner moskéer. Att alla muslimer skulle va sådär, så är det ju inte. Varenda muslim är en självmordskandidat och springer runt och letar efter terrordåd?

Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
-Skyll på de som utför brottet, inte på de som försöker förhindra terror. Och lägg ner teorierna om världsomspännande konspirationer.
Skyll på de som utför brottet, exakt.
Och samla info utanför vad BBC / Reuters / CNN säger det är fan de som är mest frustrerande, folk köper vad de än skulle säga.

btw här är al-Qaedas egna förklaring på Westminster Bridge
De kan ju va lite intressant, ändå. Tror inte de filtrerats via SiTE iNTEL ens
(obs: PDF vet inte om de gör nått)
https://azelin.files.wordpress.com/2...n-london22.pdf
Från al-Qaeda "Lone Wolf Team" team i aprilnumret av iNSPiRE
Citera
2017-09-29, 23:20
  #129
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Hittande fanimej en omröstning om självständigthet för Katalonien. Oktober i år: https://www.theguardian.com/world/20...-october-spain

Jag vet inget om Katalonien, men om de lämnar, lämnar de även EU och NATO? SKULLE kunna vara Cui Bono, och en attack av ISIS. Sätta landet i sin State of Emergency nu så kan de göra vad de vill.
Och det betyder att de är kommer fler attacker snart i Spanien isf, för de är en nivå ifrån.

Senaste numret av iNSPiRE kunde sionistisk media (Pamela Geller, Washington Post, Infowars) redan innan numret var släppt berätta att al-Qaeda planerade attacker mot tåg, tunnelbanor
Kanske skulle kunna va nästa..

Sen måste jag bara framföra mina djupaste sympatier till ockupanterna av Palestina, som blivit orolig när terror van-muslim kör på foll utanför en Kosher Butik och skakade om hela Jerusalem
http://m.jpost.com/Diaspora/Barcelon...on-edge-502763

Inlägget ovanför är postat 18 Augusti, och nu några dagar innan Catalonia Referendum så möter man enorma försök från Regeringen i Madrid att stoppa Catalonia Indepence.
Exempel;
Intercept: Catalans refuse halt Referendum dispyt court orders
..
TeleSur - Spain Govt Continues Cracdown Against Catalonian Referendum

Intressant följdfråga här blir ju: varför vill ISIS detta?
__________________
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-09-29 kl. 23:25.
Citera
2017-09-30, 11:57
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej finns liksom ingen orsak utan det är ett känt turist stråk Las Rambla lite som Drottninggatan man slår till mot där turismen finns lite skapa skräck och fruktan inget annat!

Över tvåhundra fältslag skedde i spanien mellan invaderande jihadister och urbefolkning.
Jihadister ser på Spanien som deras förlorade land.


https://www.politicalislam.com/jihad-vs-crusades/

Rätt intressant. Korstågen tex var ju ingenting annat än försvar mot muslimerna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback