Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-18, 13:28
  #1
Medlem
Hej

Jag ær ut på obestæmd tid med mitt tælt och min halvfeta cockerspaniel på cykeltur, just nu ær jag i norra Norge men planerar att røra mig ner mot Medelhavet mot vintern før att hitta nån liten mysig ø att øvervintra på med OK temperatur (cirka 15 grader) och tænkte førsøka jobba på någon liten gård dær.

Ær det någon som har tips om ett relativt tryggt område kring italien eller medelhavet med ok temperatur under vintern (november-dec-januari) så får ni gærna høra av er.

Med Vennlig Hilsen Isabelle
Citera
2018-01-01, 08:43
  #2
Medlem
Gerbaniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljusbarn
Hej

Jag ær ut på obestæmd tid med mitt tælt och min halvfeta cockerspaniel på cykeltur, just nu ær jag i norra Norge men planerar att røra mig ner mot Medelhavet mot vintern før att hitta nån liten mysig ø att øvervintra på med OK temperatur (cirka 15 grader) och tænkte førsøka jobba på någon liten gård dær.

Ær det någon som har tips om ett relativt tryggt område kring italien eller medelhavet med ok temperatur under vintern (november-dec-januari) så får ni gærna høra av er.

Med Vennlig Hilsen Isabelle
Hur gick/går det? Är det en "mysig och liten" ö du söker så får du nog cykla vidare till Kroatien/Grekland. Där det finns det gott om sådana öar, även om det är signifikanta temperaturskillnader på södra Grekland och norra Kroatien.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2865339

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback