Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-18, 03:52
  #1
Medlem
Hej alla min kompis gjorde konto här men d tar ju tre dagar att få aktivera sig o han e skit nojig så låter han skriva på min, här är hans fråga:

Hej!

Satt på pendeln, kände att mina boxers hade rullat upp sig i ljumsken vilket gjorde att mina privata delar klämdes åt på ett väldigt obehagligt sätt.

Efter en stund sittandes så känner jag att det börjar domna av (tappa känsel) vilket skapade panikkänsla hos mig.

När det inte var så mycket folk kvar på pendeln så satte jag mig på ett tomt 4-säte, runt mig fanns totalt tre personer även dessa på varsitt 4-säte.

Jag ställer min breda väska bredvid mig för att enligt min uppfattning skymma sikten för åskådare, tar handen innanför byxor & boxers för att försöka dra ned boxers & skapa andrum mellan kön & underkläder.

Jag kliver av, beställer mat på en restaurang, handlar på närbutik i väntan på buss för sista biten hem.

Hinner bara vara hemma ett par minuter så knackar det på dörren: "polisen".
Jag öppnar & där står två poliser som vill prata, så jag bjuder in dem.

Polisen förklarar att jag är misstänkt för sexuellt ofredande, att jag ska ha onanerat på tåget att det ska finnas foton tagna på detta.

Jag gav polisen min version & polisen förklarade begreppen delgivning, strafföreläggande osv.
Polisen undrade om jag skulle acceptera strafföreläggande & jag förklarade att då jag inte har gjort vad som påstås så är svaret nej.

Jag är orolig nu, har inget minne av att könet skulle ha blottats medan jag justerade byxorna.
Min undran är, hur hög sannolikheten är om nu bilderna går att tolka som onani, att jag blir dömd för sexuellt ofredande?
Vad ska jag göra?
Förlorar jag jobbet nu? :/

Ska höra till saken att jag aldrig har varit i trubbel med lagen förut, snarare tvärtom.
Bistått både polis, ordningsvakt mm i situationer där folk har brutit mot lagen typ misshandel osv.

Uppväxt med kvinnor och tycker sexualbrott är vidrigt.
Mår så illa nu när jag har lyckats bli misstänkt för detta.....

Edit: kom på lite sent att tråden kanske hör hemma i juridik, då jag är mest intresserad utav att veta om jag kommer bli dömd för detta eller inte, sorry!
__________________
Senast redigerad av Folietyrolen 2017-08-18 kl. 03:55. Anledning: Tillägg
Citera
2017-08-18, 03:55
  #2
Medlem
Neka, och håll kvar vid din story.
Om det inte finns film på att du sitter och drar i snabeln helt uppenbart så lär du komma undan på någon bild när du har handen innanför byxorna. Det är inte olagligt att ha handen innanför byxorna, rätta till kalsongerna eller dylikt. Att någon missuppfattat det som att du onanerade är ju olyckligt, om det nu är så.
Citera
2017-08-18, 03:59
  #3
Medlem
om det finns bilder på din kompis där han sitter och blottar sig lär han åka dit. hur skulle könet kunna råka visas av att man rättar till kalsonger? polis och åklagare är inte helt korkade

Citat:
har inget minne av att könet skulle ha blottats medan jag justerade byxorna
det är ju naturligtvis omöjligt.

så det beror väl på vad bilderna fångat då
__________________
Senast redigerad av hjärnsläppet 2017-08-18 kl. 04:03.
Citera
2017-08-18, 04:00
  #4
Avstängd
Låter som att handen stannade lite väl länge där nere... De har ju videokamera så de ser ju om det försigått något. Han kan väl be om att få titta på den?
Citera
2017-08-18, 04:20
  #5
Medlem
Det finns ju ett talessätt inne på pissoaren, drar man i struten mer än två gånge efter man pissat är det en runk. Är inte helt säker men detta kanske även är riktlinjen som lärs ut på polishögskolan idag? Får hoppas din kompis inte gick över den magiska tvådrags-gränsen.
Citera
2017-08-18, 04:40
  #6
Medlem
För att underlätta så är jag inloggad för att kunna svara (kompisen)
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Neka, och håll kvar vid din story.
Om det inte finns film på att du sitter och drar i snabeln helt uppenbart så lär du komma undan på någon bild när du har handen innanför byxorna. Det är inte olagligt att ha handen innanför byxorna, rätta till kalsongerna eller dylikt. Att någon missuppfattat det som att du onanerade är ju olyckligt, om det nu är så.
Det finns en tid och plats för allt, att runka på pendeln är varken rätt tid eller plats.. får se vad som händer helt enkelt.
Blir ju extra svårt att backa upp med gedigna detaljer då jag inte kunde veta i efterhand att jag skulle behöva stå till svars för detta, det är väl det som gör mig mest orolig, att inte kunna ge tillräckligt med kött på benen
Citat:
Ursprungligen postat av hjärnsläppet
om det finns bilder på din kompis där han sitter och blottar sig lär han åka dit. hur skulle könet kunna råka visas av att man rättar till kalsonger? polis och åklagare är inte helt korkade

det är ju naturligtvis omöjligt.

så det beror väl på vad bilderna fångat då
Boxer-benen hade korvat upp sig så att det mer blev kalsonger av alltihop, det klämde åt rejält mellan benen dvs under pungen för att tala klarspråk.

Så min lösning var att föra in handen under boxers, dra ned benen och trycka ned tyget bort från pungen om du förstår hur jag menar.
Om detta då gjorde att överarmen tryckte upp paketet tillräckligt för att synas i friska luften vet jag ej.
Citat:
Ursprungligen postat av Farsan.Baloo
Låter som att handen stannade lite väl länge där nere... De har ju videokamera så de ser ju om det försigått något. Han kan väl be om att få titta på den?
Polisen frågade hur länge jag hade blottat könet, förklarade att jag som sagt inte märkte att den syntes under "ingreppet" så jag tog naturligtvis inte tid.

Kan väl dock säga att jag inte ville göra för hastiga och stora rörelser ifall någon nu kunna se motoriken och undra vad fan han gör på sätet...

Finns det kameror som filmar varje säte verkligen?
Det får väl inte jag begära ut utan då måste väl polisen fixa film antar jag?
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Det finns ju ett talessätt inne på pissoaren, drar man i struten mer än två gånge efter man pissat är det en runk. Är inte helt säker men detta kanske även är riktlinjen som lärs ut på polishögskolan idag? Får hoppas din kompis inte gick över den magiska tvådrags-gränsen.
Jag kan räkna på ena handens fingrar hur många ggr jag har nyttjat en pissoar (sittkissare) men förstår hur du menar.
Vad jag minns så drog jag inte i den alls...
Citera
2017-08-18, 04:52
  #7
Medlem
Servals avatar
Köper tyvärr inte att det är ett "lånat konto". För ett par år sen berättar du (Användaren: Folityrolen) om hur du har träffat en 12-årig tjej och du efterfrågar lite tips var du ska kunna träffa henne mer privat. Det är inte troligt att du skulle låta din kompis använda ditt "hebefilkonto" där du mer eller mindre erkänner att du vill knulla barn.

(FB) När är man hebefil? (sammanfogad tråd)

Jag tror att det har gått till ungefär såhär: Du sitter på tåget och ser några småtjejer och kan inte behärska dig så du drar fram den lilla rävpitten för att onanera. Tjejerna blir givetvis rädda och tycker det är obehagligt så dom ber konduktören om hjälp. Under tiden som du skamset springer hem så kontaktas polis och du blir konfronterad.

Om det däremot stämmer som du säger så lär det inte hända något alls. För är det så att du bara "rättat till den" så kommer det synas tydligt på filmen, och det kommer ju även varit tydligt att du inte plockat fram den.
__________________
Senast redigerad av Serval 2017-08-18 kl. 04:55.
Citera
2017-08-18, 05:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serval
Köper tyvärr inte att det är ett "lånat konto". För ett par år sen berättar du (Användaren: Folityrolen) om hur du har träffat en 12-årig tjej och du efterfrågar lite tips var du ska kunna träffa henne mer privat. Det är inte troligt att du skulle låta din kompis använda ditt "hebefilkonto" där du mer eller mindre erkänner att du vill knulla barn.

(FB) När är man hebefil? (sammanfogad tråd)

Jag tror att det har gått till ungefär såhär: Du sitter på tåget och ser några småtjejer och kan inte behärska dig så du drar fram den lilla rävpitten för att onanera. Tjejerna blir givetvis rädda och tycker det är obehagligt så dom ber konduktören om hjälp. Under tiden som du skamset springer hem så kontaktas polis och du blir konfronterad.

Om det däremot stämmer som du säger så lär det inte hända något alls. För är det så att du bara "rättat till den" så kommer det synas tydligt på filmen, och det kommer ju även varit tydligt att du inte plockat fram den.
Jag lägger inga värderingar i vad han gillar så länge jag slipper höra om det.
Du får absolut tro vad du vill, om det underlättar så fortsätter jag posta från mitt eget konto när det väl är aktiverat.

Det fanns inga småtjejer utan som jag nämnde var det totalt tre personer och de satt också ensamma.
Så det var inga som sprang iväg.

Absolut lär det väl visa sig på film, men blir ändå nojig såklart för det är inte kul att bli anklagad för brott.

Försökte vara så casual som möjligt och tittade ut genom fönstret när jag höll på att försöka rätta till.
Citera
2017-08-18, 05:40
  #9
Medlem
heffaheffas avatar
Nu får du bestämma dig vem som skriver. Om det är du o ditt konto eller om det är "kompisen" som skriver. I första meningen nedan verkar det som om det är du som skriver, medan i andra meningen "din kompis".

Citat:
Ursprungligen postat av Folietyrolen
Jag lägger inga värderingar i vad han gillar så länge jag slipper höra om det.

Det fanns inga småtjejer utan som jag nämnde var det totalt tre personer och de satt också ensamma.
Verkar som du just blev tagen med handen i byxan (ordspråk). Fortsätt att uppdatera men lägg av med lögnen om "din kompis".
Citera
2017-08-18, 06:04
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heffaheffa
Nu får du bestämma dig vem som skriver. Om det är du o ditt konto eller om det är "kompisen" som skriver. I första meningen nedan verkar det som om det är du som skriver, medan i andra meningen "din kompis".


Verkar som du just blev tagen med handen i byxan (ordspråk). Fortsätt att uppdatera men lägg av med lögnen om "din kompis".
Jag förstår inte riktigt vad problemet är.
Den som äger detta kontot skrev TS.
När svaren sen började trilla in så vart det lite löjligt att han då skulle svara åt mig (kompisen).

Om du läser ordentligt så skriver jag faktiskt det här- "För att underlätta så är jag inloggad för att kunna svara (kompisen).

Vill du bedriva en egen utredning vad gäller att TS och (kompisen) är samma person så gör gärna det i en annan tråd.

Här ska TS diskuteras och den innehåller utgångsvärdet.
Att du har en helt annan historia klar för dig är föga intressant.
Citera
2017-08-18, 06:42
  #11
Medlem
Om du går med på strafföreläggande kommer du att få prick i belastningsregistret. Tråkigt om du jobbar med barn eller skola typ. Annars mister du inte jobbet på automatik.
Du kan tom få fängelsestraff utan att att det är skäl för uppsägning. Men det kan bildas en mobbningsgrupp på ditt jobb, som känner till att du är straffad, som går till chefen och kräver din uppsägning. Som vanligt går det inte att kontrollera en mob.
Citera
2017-08-18, 08:39
  #12
Medlem
GormDenGamles avatar
Något är skumt här.
Hur kunde polisen få tillgång till bilderna så snabbt för att sedan komma hem till dig ännu snabbare?
Och hur kunde de veta att det var just du på bilderna?
Låter som om du är känd av polisen sedan tidigare..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback