Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-25, 23:48
  #121
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nassegorang
Tack för ditt svar! Jag borde resa lite mer, men tyvärr har jag jag så få vänner. Visst kan man resa ensam men jag är lite för feg för det.

Men just ett resmål som jag önskar besöka är baikalsjön i ryssland. Fråga mig inte varför... :-) Jag har fått det på hjärnan..


Tack själv för ditt svar!

Jag har rest ganska mycket själv. Jag brukar inte få med folk på resor. Men jag tycker det är jättekul. Jag är ganska orädd och lite dumdristig, men visst kan du resa. Du kanske inte skall ta transsibiriska järnvägen själv det första du gör :P
men det finns ju massa softa platser du kan åka till som inte är krigszoner.
Skall jag vara ärlig tycker jag nästan att det är roligare att resa själv. Man skall inte vara naiv, synd att sommaren är på väg mot sitt slut. Man kan ju välja de mer harmlösa platserna söder ut. Gillar man inte städer kan man ju bege sig ut på fina landsbygden. Kanske i Frankrike eller nått. Boende och allt kan man planera innan man åker. Man kan sova i sovsal också, men det är inte superbekvämt. :P
Packning skall man ta med sig det man behöver, men inte massor. Roligare att resa light. Nästa sommar behöver du bara åka över till Norge och vandra i berg för att droppa kilon. Får bli burkmat om du inte är förmögen med tanke på deras priser. :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback