Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-18, 14:24
  #25
Medlem
Perdites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Nej det är absolut inget konstigt med det. Jag kanske är lite fördomsfull som utgår från att en person som pekar finger åt en och samma individ vid upprepade tillfällen, troligtvis inte är kapabel att sköta ett arbete. Med det sagt ville jag öppna upp för möjligheten att TS har en stalker efter sig som kartlägger hans transportvanor för att få vädra långfingret.

Jag tycker att det låter som Tourettes syndrom som någon annan nämnde innan här. Då är det ju rätt harmlöst och bara ta med en nypa salt då det med största sannolikhet inte ens finns något elakt syfte bakom beteendet, utan har med tvångsmässighet/reflexmässighet att göra.

Även om han kanske inte har något vanligt jobb så kanske han går på någon daglig verksamhet eller liknande och därav åker samma tåg dagligen.
__________________
Senast redigerad av Perdite 2017-08-18 kl. 14:27.
Citera
2017-08-19, 21:31
  #26
Medlem
4yoonlys avatar
Kan du inte antingen ge honom en slängkyss (även om det är man-man)... eller säga tack!

Eller kanske bara ge fingret tillbaka?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback