Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-26, 20:45
  #25
Medlem
Castles avatar
Ok. Hade en ny dejt i fredags. Mycket trevlig och bra tycker jag.

Hade chattat lite kort på Tinder och bestämde att ses på Bishops Arms på Söder. När jag kom hade hon fixat ett bord och kom ut genom dörren. Såg ännu finare ut än på bilderna. Vi hade ett kul och trevlig samtal till ett glas vin och lite mat. Hade rätt bra kemi tycker jag. Hon var väldigt söt och skrattade mycket och pillade med håret. Vi stannade nog en timme. Sen lämnade vi.

Stannade utanför och pratade om var vi skulle gå. Bestämde att gå till den vackra Monteliusvägen. När vi började gå tog jag tag och höll henne om midjan. Verkade hon inte ha något emot. Tror hon rätt snabbt började hålla om mig också. Gick på vägen och kollade på utsikten. Bestämde att gå mot Skinnarviksberget. På vägen dig började vi hålla varandra i handen. Rätt kul, hon sa att det var länge sedan hon gick och höll någon i handen. Jag sa att jag brukar inte hålla i handen innan man pussats, tycker det är mer intimt. Vi metadiskuterade lite om det. En metod som jag tycker är ganska kul och ett bra sätt att pusha för en öppet samtal. Vi gick iaf och höll handen till berget. Där stod vi och beundrade utsikten lite och pratade om saker vi såg. Efter ett tag såg jag henne länge i ögonen och kom närmare och gav henne en kort puss/kyss. Hon var rätt snabbt med på det och vi kysstes rätt mycket där på toppen bland alla ungdomar som festade på berget. Sen sa hon att det var lite oväntat. Sen gick vi rätt en runda till Kastellhomen och pratade och kysstes rätt mycket här och där. Skiljdes typ 4 timmar senare med att hon skulle cykla hem. Hon var en snygg och trevlig person. Känner att det finns bra potential och vi ska ses igen.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback