Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-17, 22:17
  #1
Medlem
Som rubriken lyder...
Jag är inte sugen på att pröjsa för medlemskap på olika siter.
Någon här som vet någon site där man kan hitta slanka skånetjejer som letar efter sugar daddys?
Seriösa tips tack!
Varit inne på sugardaters mfl men där måste man betala för att kunna kontakta tjejerna.
Om ni inte vill tipsa offentligt i tråden så PM mig gärna!
Citera
2017-08-17, 22:22
  #2
Medlem
Drinkycrows avatar
Du är rolig du. Har du pengar nog för sugar babes och gnäller över småpengar? Faktum är att om du hade pengar nog hade du inte behövt leta.
Citera
2017-08-17, 22:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Du är rolig du. Har du pengar nog för sugar babes och gnäller över småpengar? Faktum är att om du hade pengar nog hade du inte behövt leta.

Vadå rolig?

Inte så roligt att lämna ut kortnummer på den typen av sidor!
Citera
2017-08-17, 22:39
  #4
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imthebest2012
Vadå rolig?

Inte så roligt att lämna ut kortnummer på den typen av sidor!

Betala en kompis dubbla så betalar han med ditt kort? Du låter för gniden för att få någon sugar babe när första tanken efter sugar babe är "hur kan jag spara så mycket som möjligt".
Citera
2017-08-17, 22:50
  #5
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imthebest2012
Vadå rolig?

Inte så roligt att lämna ut kortnummer på den typen av sidor!
Riktigt rolig, som svar på frågan.
Du har naturligtvis ett kort för den här typen av "snusk" och andra kort för andra tillfällen.
Vad är egentligen problemet? Mer än att du är skåning??
Citera
2017-08-17, 22:55
  #6
Medlem
jag har sett olika klipp och liknande på eskorts/sugarbabies/horor och dom kostar jävligt mycket. du min vän, är både för snål och för fattig för att vara en så kallad sugardaddy. du kanske kan plocka upp naiva unga på tinder eller liknande

https://www.youtube.com/watch?v=xBhT7ncu6uI
Citera
2017-08-17, 23:18
  #7
Medlem
Det blir bara töntigt när snåla jante-Sverige ska låtsas efterapa männen i USA och andra länder som öser lägenheter, bilar och gåvor över sina älskarinnor. Här verkar det mest vara losers som är för snåla eller fattiga för att köpa sex som vill leka sugar daddy (= slippa betala men samtidigt slippa bli ratad på vanliga knullsajter). Resten köper sex och de tycker att redan det är på tok för dyrt.
Citera
2017-08-17, 23:55
  #8
Medlem
Vilka korkskallar här finns!
Citera
2017-08-18, 00:00
  #9
Medlem
hazzos avatar
Rubrik justerad för ökad sökbarhet. Mod
Citera
2017-08-18, 17:56
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imthebest2012
Som rubriken lyder...
Jag är inte sugen på att pröjsa för medlemskap på olika siter.
Någon här som vet någon site där man kan hitta slanka skånetjejer som letar efter sugar daddys?
Seriösa tips tack!
Varit inne på sugardaters mfl men där måste man betala för att kunna kontakta tjejerna.
Om ni inte vill tipsa offentligt i tråden så PM mig gärna!

Som andra redan har mer eller mindre klart redan har antytt så är det svårt att komma undan att betala på ett eller annat sätt.

Utanför de SB-siter som finns har jag hittat SB på två sätt:

1. Träffa en eskort som egentligen vill bara ha en stadig (betalande) älskare. Men som alla inser är detta inte gratis och kräver viss intuition för vilka eskorter som kan vara intresserade.

2. Hjälpa ambitiösa unga flickor med studierna. Kräver dock att du har goda kunskaper i aktuella ämnen. I gengäld så handlar det om "fina" flickor som har något mellan öronen och som dessutom kan vara yngre än de tjejer som man kan träffa via vanliga kanaler.

Jag antar att det går att hitta SB i nöjessvängen bara man är generös och trevlig och håller öron och ögon öppna - men jag gillar inte det livet så jag har ingen egen erfarenhet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback