Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-08-20, 18:06
  #61
Medlem
Många heterosexuella män är inte ute efter en livskamrat på riktigt - de vill bara ha en tjej för att ha regelbundet sex med och som kan ta hand om disk, tvätt, handling och städning så att männen får mer fritid över att göra roligare saker tex hobbies, polare, jobba över etc. Det är sanningen. Sen finns det undantag. Inte alla män
Citera
2017-09-04, 17:07
  #62
Medlem
MinNalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Många heterosexuella män är inte ute efter en livskamrat på riktigt - de vill bara ha en tjej för att ha regelbundet sex med och som kan ta hand om disk, tvätt, handling och städning så att männen får mer fritid över att göra roligare saker tex hobbies, polare, jobba över etc. Det är sanningen. Sen finns det undantag. Inte alla män
JoJO.
Du har nog ingen bra riktning i huvudet, eller?
Citera
2017-09-04, 22:12
  #63
Medlem
De som inte vill ha en flickvän har kanske redan haft flera och har på sund statistisk grund kommit fram till att det är ganska sannolikt att alla tjejer är hopplösa.

Det är ganska paradoxalt va? En del killar tror att de har problem för att de inte hittar en vettig tjej medan andra killar har provat en massa tjejer och dragit slutsatsen att det inte finns några vettiga tjejer.
Citera
2017-09-05, 15:52
  #64
Medlem
Jag vill ha en flickvän men det känns ofta som att man måste ge betydligt mer än man får ut av interaktionen.

Du får liksom inte tillbaka lika mycket som du investerar, oftast iaf. Man måste stå ut med så otroligt jävla mycket bara för att få ligga lite, om man inte är en utav de där speciella gossarna som inte behöver anstränga sig ett dugg och kan välja och vraka. Av den anledningen så har jag inte flickvän och jag tror att jag talar för många.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback