Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-17, 19:59
  #1
Medlem
Hur kan det ens vara roligt? vill ni inte bara vara ensamma eller vad är grejen? Ni får inte göra vad ni vill eller hur ni vill. Ni måste träffa tjejen hela tiden betala,jobba och ändra ert liv totalt för en tjej som ändå kommer göra slut eller vara otrogen mot er.

Det är ju 100 gånger roligare att vara singel och umgås med sina kompisar.
Citera
2017-08-17, 20:00
  #2
Avstängd
v333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plan3
Hur kan det ens vara roligt? vill ni inte bara vara ensamma eller vad är grejen? Ni får inte göra vad ni vill eller hur ni vill. Ni måste träffa tjejen hela tiden betala,jobba och ändra ert liv totalt för en tjej som ändå kommer göra slut eller vara otrogen mot er.

Det är ju 100 gånger roligare att vara singel och umgås med sina kompisar.
Närhet tror jag....
Citera
2017-08-17, 20:01
  #3
Medlem
franges avatar
Det är hundra gånger roligare att ha en flickvän att ta i tvåan, än att inte ha det. That's why.
Citera
2017-08-17, 20:03
  #4
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plan3
Hur kan det ens vara roligt? vill ni inte bara vara ensamma eller vad är grejen? Ni får inte göra vad ni vill eller hur ni vill. Ni måste träffa tjejen hela tiden betala,jobba och ändra ert liv totalt för en tjej som ändå kommer göra slut eller vara otrogen mot er.

Det är ju 100 gånger roligare att vara singel och umgås med sina kompisar.


Enkelt man vill inte städa laga mat runka och tvätta kläder varje dag. Sen att man kan hitta en tjej som man gillar att vara med är ju oxå ett plus.
Citera
2017-08-17, 20:04
  #5
Medlem
MoaLjungs avatar
Jag vill inte ha nån.
Citera
2017-08-17, 20:04
  #6
Medlem
Mackan52s avatar
Nån måste man ju spela Mortal Kombat med. Skittråkigt att spela mot datorn eller idioter på internet som spammar specialattacker.
Citera
2017-08-17, 20:08
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det är hundra gånger roligare att ha en flickvän att ta i tvåan, än att inte ha det. That's why.

Det måste ju inte vara din flickvän du tar i "tvåan"
Citera
2017-08-17, 20:09
  #8
Medlem
Lydans avatar
Oh, är du en MGTOW?

Svaret ligger någonstans i att hitta ett syfte i livet. Och jag vet inte om man kan argumentera för annat syfte än att tillbe evolutionen, och sprida sina gener vidare. Att ha en familj, en ibland icke ifrågasatt grupp, att dela livet med, är något av det mest meningsfulla som finns. Att lämna en liten del av sig själv efter att ens liv på jorden är över.

Anser man det meningslöst får man fråga sig vad sin mening är. För att leva ett liv i meningslöshet tror jag inte bringar särskilt mycket lycka till någon. Man kanske är nöjd med det man har, och det är ok, men att förkasta upplevelsen av hur det känns att hålla ett barnbarn i famnen känns något fegt. För något sådant lär du inte uppleva genom att springa runt ensam.
Citera
2017-08-17, 20:11
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det är hundra gånger roligare att ha en flickvän att ta i tvåan, än att inte ha det. That's why.

This!

plus man ser så töntig ut när man runkar
Citera
2017-08-17, 20:15
  #10
Medlem
MinNalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Jag vill inte ha nån.

Nä, man vill inte utsätta sig för denna terror!
Citera
2017-08-17, 20:15
  #11
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
De är kul att göra barn med, men när barnet väl är 2-3 är det dags att dra. Varannan vecka föräldraskap är bästa formen av föräldraskap. Förstår inte folk som pallar sina barn precis hela tiden och så en tant på det som vet bäst.
Citera
2017-08-17, 20:16
  #12
Medlem
Xer0s avatar
För att jag vill ha någon att resa tillsammans med och ha sex med så klart.
Vad annars?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback