Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-17, 19:43
  #1
Medlem
Tjena har nämligen en tjej här jag behöver ta upp och få tips.

Allt började nämligen för 4 år sedan då vi träffades och gick i samma klass, vi började umgås väldigt mycket och började kalla varandra för babe osv. Men vi gjorde aldrig ngt som att kysssas eller så med varandra för vi gick ändå i samma klass och var som bästa vänner men ändå flörtiga mot varandra.

Sedan hände en sak helt plötsligt, hon sa att hon inte gillade en grabb till mig i en av de långa telefonsamtalen vi hade för han hade lurat hennes tjejkompis och stuckit, men sedan helt plötsligt blev hon tillsammans med honom. Så jag blev lite sådär ahopp vad hände?

De var tillsammans i 2 år och under de här två åren snackade vi inte alls lika mycket som förr utan ba någon enstak gång i månaden kanske. Sedan gjorde hon som sagt slut med honom och de har gått en stund nu, och vi har börjat träffas igen, men de är väldigt svårt o förstå om hon vill träffa mig som vän eller som något mer.

Vi har festat nu och strulat under fest, men de är också svårt o förstå om de bara är för vi va fulla. Tydligen har vi kyssts på en annan fest också ( fick minnesluckor från den kvällen) och de sa hon till mig helt random. typ såhär ba så du vet så kysstes vi, venne om jag ska ta de som en hint?

Hon säger liksom typ aldrig nej till att träffas, och om jag tex säger att jag har aldrig ridit, som hon då gör säger hon, vill du testa? men för mig är det svårt att se ifall de är för vi är så bra vänner eller om de faktist kanske är något mer nu, hur ska jag ta reda på de? Jag kan påsta också att under de åren vi var flörtiga gick vi i samma klass, nu gör vi de inte längre.
Citera
2017-08-17, 19:52
  #2
Medlem
Hajenthebosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockerfriredbull
Tjena har nämligen en tjej här jag behöver ta upp och få tips.

Allt började nämligen för 4 år sedan då vi träffades och gick i samma klass, vi började umgås väldigt mycket och började kalla varandra för babe osv. Men vi gjorde aldrig ngt som att kysssas eller så med varandra för vi gick ändå i samma klass och var som bästa vänner men ändå flörtiga mot varandra.

Sedan hände en sak helt plötsligt, hon sa att hon inte gillade en grabb till mig i en av de långa telefonsamtalen vi hade för han hade lurat hennes tjejkompis och stuckit, men sedan helt plötsligt blev hon tillsammans med honom. Så jag blev lite sådär ahopp vad hände?

De var tillsammans i 2 år och under de här två åren snackade vi inte alls lika mycket som förr utan ba någon enstak gång i månaden kanske. Sedan gjorde hon som sagt slut med honom och de har gått en stund nu, och vi har börjat träffas igen, men de är väldigt svårt o förstå om hon vill träffa mig som vän eller som något mer.

Vi har festat nu och strulat under fest, men de är också svårt o förstå om de bara är för vi va fulla. Tydligen har vi kyssts på en annan fest också ( fick minnesluckor från den kvällen) och de sa hon till mig helt random. typ såhär ba så du vet så kysstes vi, venne om jag ska ta de som en hint?

Hon säger liksom typ aldrig nej till att träffas, och om jag tex säger att jag har aldrig ridit, som hon då gör säger hon, vill du testa? men för mig är det svårt att se ifall de är för vi är så bra vänner eller om de faktist kanske är något mer nu, hur ska jag ta reda på de? Jag kan påsta också att under de åren vi var flörtiga gick vi i samma klass, nu gör vi de inte längre.


Du ska berätta vad du känner för henne. Du har inte särskilt mycket att förlora min kära vän.
Citera
2017-08-17, 20:16
  #3
Medlem
Har sagt t henne under fest o så jag tycker om henne, men svårt o förstå henne. Hon va liksom o kysste en annan grabb när vi va ute, tror dock hon gjorde de för o visa mig för jag små dissa henne men jag vet inte asså
Citera
2017-08-17, 20:26
  #4
Avstängd
Antagligen handlar det inte om dig så mycket som du tror.

Hon har precis blivit singel och försöker hitta sig själv igen. Hon pussas nog med lite randoms för att få må lite bättre.
Är du intresserad blir du hennes riddare i skinande rustning och blir den hon kan känna sig trygg hos. Kanske blir hon intresserad utav dig ordentligt, men då måste du vara modig nog att eskalera.

Du kan inte springa runt och pussa på och kalla för babe utan att haffa henne. Då kommer du förbli en vän precis som du är nu.


Säg hur du känner och styr upp lite mer träffar!
Citera
2017-08-17, 20:28
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sockerfriredbull
Har sagt t henne under fest o så jag tycker om henne

Och jag tycker om pizza! Men jag vet inte om pizzan inser hur intresserad utav den jag är på riktigt
Citera
2017-08-19, 17:32
  #6
Medlem
Hajenthebosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockerfriredbull
Har sagt t henne under fest o så jag tycker om henne, men svårt o förstå henne. Hon va liksom o kysste en annan grabb när vi va ute, tror dock hon gjorde de för o visa mig för jag små dissa henne men jag vet inte asså

Aa men säga på fest det räknas inte. Antingen säger du det i nyktert tillstånd när det bara är ni eller så skiter du i det. Att försöka släppa små hintar till henne på fester etc kommer inte leda någonstans. Du måste våga.
Citera
2017-08-25, 21:59
  #7
Medlem
StompZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockerfriredbull
Tjena har nämligen en tjej här jag behöver ta upp och få tips.

Allt började nämligen för 4 år sedan då vi träffades och gick i samma klass, vi började umgås väldigt mycket och började kalla varandra för babe osv. Men vi gjorde aldrig ngt som att kysssas eller så med varandra för vi gick ändå i samma klass och var som bästa vänner men ändå flörtiga mot varandra.

Sedan hände en sak helt plötsligt, hon sa att hon inte gillade en grabb till mig i en av de långa telefonsamtalen vi hade för han hade lurat hennes tjejkompis och stuckit, men sedan helt plötsligt blev hon tillsammans med honom. Så jag blev lite sådär ahopp vad hände?

De var tillsammans i 2 år och under de här två åren snackade vi inte alls lika mycket som förr utan ba någon enstak gång i månaden kanske. Sedan gjorde hon som sagt slut med honom och de har gått en stund nu, och vi har börjat träffas igen, men de är väldigt svårt o förstå om hon vill träffa mig som vän eller som något mer.

Vi har festat nu och strulat under fest, men de är också svårt o förstå om de bara är för vi va fulla. Tydligen har vi kyssts på en annan fest också ( fick minnesluckor från den kvällen) och de sa hon till mig helt random. typ såhär ba så du vet så kysstes vi, venne om jag ska ta de som en hint?

Hon säger liksom typ aldrig nej till att träffas, och om jag tex säger att jag har aldrig ridit, som hon då gör säger hon, vill du testa? men för mig är det svårt att se ifall de är för vi är så bra vänner eller om de faktist kanske är något mer nu, hur ska jag ta reda på de? Jag kan påsta också att under de åren vi var flörtiga gick vi i samma klass, nu gör vi de inte längre.

Berätta för henne i nyktert tillstånd hur du känner, vid det här laget har du verkligen inget att förlora på det och risken är att hon väljer en annan kille om du inte gör ett move snart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback