Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-17, 09:43
  #1
Medlem
Jaggermeisters avatar
Tja. Pierca tungan igår. Undrar om de lugnt o snusa lössnus? Kanske inte optimalt, men är det lugnt?
Citera
2017-08-17, 09:55
  #2
Avstängd
4Honors avatar
Jag trodde att kvinnor snusade portion?
Citera
2017-08-17, 10:45
  #3
Medlem
AX64s avatar
Klart det är lugnt. Piercarna brukar inte rekommendera att man brukar nikotinprodukter på ett tag efteråt men jag har själv alltid skitit i det. Cigg är värre än snus. Se bara till att du inte petar ner en prilla i hålet, för det lär inte bli en hit.
Citera
2017-08-17, 22:20
  #4
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4Honor
Jag trodde att kvinnor snusade portion?
Är kille, mupp.

Hur länge brukar svullnaden vara? Jag sköljer nu med koksaltlösning morgon o kväll, samt efter varje måltid. Behöver jag verkligen skölja efter varje cigg/prilla?
Citera
2017-09-07, 07:58
  #5
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Är kille, mupp.

Hur länge brukar svullnaden vara? Jag sköljer nu med koksaltlösning morgon o kväll, samt efter varje måltid. Behöver jag verkligen skölja efter varje cigg/prilla?

Finns inte "Tech2000" kvar som sköljning?
Min tunga var svullen rätt länge, minns inte hur länge dock, och eftersom du redan blivit avrådd att avstå snus osv, hade jag också låtit bli, och jag LOVAR att det gör ont om något kommer ner i hålet, speciellt smulor, och snus i en nystucken tunga, njae, ingen hit..

Och om du tvunget måste peta in snus, hade jag varit noga med att skölja, men du väljer ju själv om du vill ha infektioner i tungan o annat roligt!

Jag piercade mig 2004, så en del har nog hänt sen dess..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback