Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-23, 13:30
  #25
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skazzi
Då misupfattade jag dig. Allt hopp är trots allt inte borta

Haha, garanterat
Det finns massor av hopp för mig, oroa dig inte

Jag föddes inte till att behaga någon, så de som inte gillar mig kan ju fara åt fan med sig

Man märker med tiden vilka som är värda att bevara i livet och inte, synd bara på förlorad tid med alla as man gett allt till, och som bara tog och tog..
Citera
2017-08-23, 14:03
  #26
Medlem
skazzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Haha, garanterat
Det finns massor av hopp för mig, oroa dig inte

Jag föddes inte till att behaga någon, så de som inte gillar mig kan ju fara åt fan med sig

Man märker med tiden vilka som är värda att bevara i livet och inte, synd bara på förlorad tid med alla as man gett allt till, och som bara tog och tog..

det är du nog tyvärr ganska ensam om i så fall, att det finns hopp om dig.

Alla föds för att behaga någon annan.

glöm inte de man trodde var ens "vänner" men som senare tyckte det var en bra ide att ge dig ett nackskott.
Citera
2017-08-23, 14:13
  #27
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skazzi
det är du nog tyvärr ganska ensam om i så fall, att det finns hopp om dig.

Alla föds för att behaga någon annan.

glöm inte de man trodde var ens "vänner" men som senare tyckte det var en bra ide att ge dig ett nackskott.

Jag är rätt ensam om en massa saker, men det gör mig inget
Bara döda fiskar följer strömmen.

Nej, det är osanning, speciellt inte as som inte har gjort sig förtjänt av respekt, men en del tror ju att det skall tilldelas lika enkelt som ett konfettiregn på ett torg en tisdagmorgon i oktober..

Att jag sedan gärna ger service och andra förmåner till de som förtjänar det, är en annan femma däremot..

Jag har rensat och rensat, och de som pissat på en, har jag rensat bort..
Men jag vet precis vad du menar, jag behöver tyvärr erfara samma skit lite då och då, det är därför jag är negativt inställd till att lära känna fler människor.. Känner inget behov av det, och folk är ju ändå opålitliga as en del, synd att man måste lära sig det den hårda vägen bara...
Citera
2017-08-23, 14:34
  #28
Medlem
skazzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag är rätt ensam om en massa saker, men det gör mig inget
Bara döda fiskar följer strömmen.

Nej, det är osanning, speciellt inte as som inte har gjort sig förtjänt av respekt, men en del tror ju att det skall tilldelas lika enkelt som ett konfettiregn på ett torg en tisdagmorgon i oktober..

Att jag sedan gärna ger service och andra förmåner till de som förtjänar det, är en annan femma däremot..

Jag har rensat och rensat, och de som pissat på en, har jag rensat bort..
Men jag vet precis vad du menar, jag behöver tyvärr erfara samma skit lite då och då, det är därför jag är negativt inställd till att lära känna fler människor.. Känner inget behov av det, och folk är ju ändå opålitliga as en del, synd att man måste lära sig det den hårda vägen bara...

Håller med, nackdelen för oss som inte är intresserade av att vara döda fiskar eller helt enkelt inte vet hur man gör för att vara en. Är att vi sticker ut ganska rejält o allt negativt det innebär. Då kickar rovdjursinstinkten in hos betydligt primitivare människor och problemen är ett faktum.

Tyvärr är den hårda vägen den enda vägen om man vill lära sig. Själv är jag trött på att lära mig mer och undviker folk i den mån det är möjligt.
Citera
2017-08-23, 15:11
  #29
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skazzi
Håller med, nackdelen för oss som inte är intresserade av att vara döda fiskar eller helt enkelt inte vet hur man gör för att vara en. Är att vi sticker ut ganska rejält o allt negativt det innebär. Då kickar rovdjursinstinkten in hos betydligt primitivare människor och problemen är ett faktum.

Tyvärr är den hårda vägen den enda vägen om man vill lära sig. Själv är jag trött på att lära mig mer och undviker folk i den mån det är möjligt.

Det känns verkligen som att man blir target för alla osäkra jävlar som bara mååååååste vara en i mängden, men att det sticker i ögonen på dem, skiter jag blanka fan i.

Idag är det som du säger, lite tabu att sticka ut, men då gör jag det ändå, alltid retar det någon

Men ja, jag undviker gärna folk också, det känns som att folk tar mer än de ger, och jag är inte intresserad av meningslösa relationer... Dessutom retar jag mig mer på folk än vad jag är sugen på dem!
Citera
2017-08-23, 15:55
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monopoli
Du låter fortfarande trashig. 5 år av missbruk är inte lite. Det är bara en tidsfråga innan du förvandlas till en prostituerad crackhora som suger av feta medelåldersmän för att ha råd med nästa kick.

Snart inne på mitt tionde och inte syns det. Fast jag har alltid varit så anmärkningsvärt ful så det kanske maskerar.

Gräs och E är helt harmlöst, det är farligare att rida än ta mdma.

Skulle TS vara man kunde vi kanske ha blivit vänner beroende på allt som vi inte vet något om.

Pundandet skrämmer bort många men folk vet inte bättre. De "vänner' som slutade umgås med mig minns jag inte och de jag har idag använder inga droger. De gillar väl inte att jag knarkar men eftersom jag aldrig umgås med dem påverkad och de märkt att jag står vid det gör att de har visst förbiseende.

Det går utmärkt att leva dubbelliv, hobbyknarkare finns överallt men det tar ett tag innan ungdomarna förstår det.

Citat:
Ursprungligen postat av skazzi
glöm inte de man trodde var ens "vänner" men som senare tyckte det var en bra ide att ge dig ett nackskott.

Läker någonsin de ärren? Känns aldrig som att jag kan släppa de där knivhuggen I ryggen.
__________________
Senast redigerad av Phailure 2017-08-23 kl. 16:05.
Citera
2017-09-10, 17:03
  #31
Medlem
nomis.1s avatar
Tjena tjejen. Kan bara hålla med dig..

Har alltid haft "vänner", men varit för djup och filosofisk utav mig för att kunna uppskatta å driva rundor på kallprat och meningslösa möten. Detta har medfört att jag blivit "ensam". Jag har fin familj och en äkta vän, men tyvärr är denna personen nere i en djup svacka och vi bor inte längre i närheten utav varandra.

Jag ser bra ut, är enkel att ha och göra med, uppskattar det lilla i möten men har väldiga krav på att en människa är genuin och innehar egenskapen om att kunna hålla ett samtal på ett intressantare och mer djupgående plan.

Personligen anser jag ha för mycket att erbjuda, därav är mina krav på andra aningen stora, finner inte riktiga majoriteten utav människor intressanta.

Vad fan gör man? Kommer aldrig anse mig själv som person komplett utan att ha någon att driva igenom mina "out of the box" idéer med. Bara att veta man har en människa där man kan förlita sig på skapar genast ett bättre välmående. Lika mycket som man uppskattar att göra lite galna saker ihop så kan jag "bara hänga" och vara med en person också.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback