Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-18, 09:46
  #13
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystic_handyman
Glöm inte Frimis och Satin.
Men de hade väl inte öppet under aktuell period? Båda ställena var väl stängda för renovering, i alla fall Frimis
Citera
2017-08-18, 10:11
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Men de hade väl inte öppet under aktuell period? Båda ställena var väl stängda för renovering, i alla fall Frimis

Ok, annars hade jag satsat pengar på Frimis med tanke vilka anabola-idioter dom anställt genom åren.
Citera
2017-08-18, 11:46
  #15
Medlem
Vurte3Ns avatar
Satins vakter tycker om att bryta och bända, samt hota en.
Citera
2017-08-18, 13:02
  #16
Medlem
Doodis avatar
Jag känner en hel del av Örebros krogvakter, men vet inte vart dessa jobbar idag. För några år sedan så var de på Ritz, och då handlade det bland annat om två libanesiska bröder, och en framgångsrik kroppsbyggare. Dessa kan naturligtvis har bytt arbetsplats under den tiden som gått sedan jag sist pratade med någon av dem, så mitt inlägg är väl lite smått onödigt, om jag ska vara uppriktig. Det jag ville få fram var att jag skulle bli mycket förvånad om någon av dessa är inblandade i det här, då det är killar som inte har någon som helst inblandning bland Örebros kriminella element. Givetvis har även dessa vänner som kanske är inblandade i ljusskygga affärer, men det känns det som att många har.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback