Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-17, 23:34
  #25
Avstängd
TantRossins avatar
Pröva med autoerotisk asfyxi?
Citera
2017-08-17, 23:56
  #26
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenfantazy
Ge min kille hans livs bästa ligg. Ska åka och hälsa på honom i helgen & är verkligen jättesugen på att ge honom ett ligg han sent kommer glömma. Har ni några tips? Vårat sexliv äger för övrigt men vill göra nånting utöver förväntan. Helst utan att behöva köpa nånting då jag inte vet om jag har tid till det.
Tack på förhand ☺️


Har du bestämt dig för hur du ska göra än? Ska du hora ut dig och bete dig som den lilla slyna du är och låta han göra precis vad du vill med din billiga, ovilliga kropp, eller ska du göra något annat? Starta inte bara en sån här tråd och försvinn sen. Det är fan urusel stil!
Citera
2017-08-18, 00:32
  #27
Medlem
Eoppoyzs avatar
Sexgunga? Annars får man förmoda att du har frågat honom om hans fantasier? Ta med en vän på en trekant?
Citera
2017-08-18, 06:06
  #28
Moderator
evilhoneys avatar
Då trådstarten inte nämner varken kink, BDSM, fetischer eller något kinky utan endast "bästa" så hör frågan inte hemma här. E&S är en mer passande hållpalts för liknande frågor.
//mod


BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2017-08-19, 10:05
  #29
Medlem
Dille24s avatar
Önskar att det var min tjej som startat denna tråd.. men tipsen du fått hittills har väl varit jättebra. Kan du hitta nån som kan vara med på en trekant hade det skapat en oförglömlig upplevelse! Annars är väl tipset att överväga det du tidigare har varit negativ till.
Citera
2017-08-19, 18:33
  #30
Medlem
Kleops avatar
Ju kåtare du är desto mer motiverad blir han, så fungerar det för mig i alla fall.
Citera
2017-08-19, 21:24
  #31
Medlem
Ziayas avatar
Varför inte klä dig sexigt så som han uppskattar och fråga vad han vill. Säg att du vill att det här ska bli något extra och uppfyll någon av hans fantasier.

Ta med en massa läckra grejer i matväg. Sånt som räknas som afrodisiaka. Jordgubbar, choklad och ostron vet jag är sånt.
Citera
2017-08-19, 21:33
  #32
Medlem
Ta fram en dildo och kör lite show för honom.Sära upp benen och låt den glida in. Givetvis kan ni sätta på en P-rulle och göra som de gör där. Kan bli hur smaskigt som helst.
Citera
2017-08-20, 00:32
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenfantazy
Ge min kille hans livs bästa ligg. Ska åka och hälsa på honom i helgen & är verkligen jättesugen på att ge honom ett ligg han sent kommer glömma. Har ni några tips? Vårat sexliv äger för övrigt men vill göra nånting utöver förväntan. Helst utan att behöva köpa nånting då jag inte vet om jag har tid till det.
Tack på förhand ☺️

Omöjligt att svara på eftersom vi inte vet vad din kille går igång på och vilka fantasier han har. Men om jag får tala för mig själv så är det ju alltid trevligt när tjejen tar initiativ till sex och är den som driver. Börja med att ge honom en lång skön avsugning och säg sen till honom att han får använda dig precis som han behagar kvällen ut.

Fler kvinnor i förhållande skulle tänka som dig
Citera
2017-08-20, 13:20
  #34
Medlem
Vet inte hur det är i ert sexliv nu. Men många killar tänder ju på att spruta sperman på tjejen. Så du kan ju framföra att han får spruta i munnen, ansiktet eller brösten. Det kanske han kommer att uppskatta och bli extra kåt av. Men det kanske han gör annars med!!
Citera
2017-08-20, 15:07
  #35
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Låt honom ligga med den där personen han alltid velat ligga med!
Var ärliga mot er själva: kanske han tänder mer på killar, kanske på din syster, någon annan osv?

Eller en trekant/fyrkant? Analt, fisting, scat?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback