Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-17, 03:32
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Ööööh?
Var jag diskriminerande mot övriga regioner i världen eller nåt?

Han menade givetvis att Sydamerika inte är en öststat...
Citera
2017-08-17, 08:27
  #14
Medlem
Arnstadokratins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Det var ju knappast som att du tvingade henne under pistolhot. Hon sålde en tjänst och du betalade. Hon har gått vidare, det borde du också göra. Träffa en psykolog på vårdcentralen till att börja med, bara att ringa och boka en tid
Instämmer i detta.

När du sedan börjat ta tag i problemen och vill bli mer attraktiv/lättare kunna finna en partner rekommenderar jag att du läser boken "Mate" av Tucker Max samt Geoffrey Miller (prof evolutionspsykologi).
Den mest vetenskapliga boken du hittar om vad kvinnor dras till och varför, samt hur du kan forma ditt liv för att bli bland de mer intressanta männen, på ett genuint vis. Ej massa manipulationstekniker osv.

https://www.amazon.com/Mate-Become-M.../dp/0316375365

Läs 2-3 ggr.
Citera
2017-08-17, 16:30
  #15
Medlem
area50s avatar
Jag vet själv att jag aldrig skulle vilja göra dessa saker i "verkligheten", utan det är liksom bara genom internets tillgångar som jag fått utlopp för dessa destruktiva fantasier/sökande efter högre kickar...
Citera
2017-08-17, 17:07
  #16
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Tro fan inte att du kommer undan frågórna kring de tre daggmaskarna ditt trollande särbarn, svara på frågorna!

Ytterligare argument mot detta är att syftet med med sexsäljande tjänster är att få killen att komma så fort som möjligt, för att kunna plocka in nästa, aldrig någonsin i världshistorien har det stått att ludret ska lägga 3 bortkastade timmar på maskjakt, hela grejjen med maskarna är helt jävla efterbliven, kasta upp skärmdumpar där Miriam poserar med tre sprattlande daggmaskar i gumpen av storlek L....
Verkar som om du också blivit lite porrskadad? Admin borde radera ditt spammande i denna tråd där jag faktiskt försöker hitta lite hjälp för mina problem
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback