Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-16, 20:52
  #13
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Mindfuckar du mig med flit?


Alltså, fentanyl kan du ju få mot smärta, när du har cancer. Det behandlar ju inte cancern.

Jag tror jag förstod ungefär vad du menar.

Jag hörde bara om det å röker hon det så har hon väl inte så ont eller?
__________________
Senast redigerad av Onan-eraren 2017-08-16 kl. 20:57.
Citera
2017-08-17, 13:20
  #14
Medlem
ekonomis avatar
Hon kanske vill sluta nu för att ta vara på hennes sista tid? Typ bucket list saker?
Tror att ett dödabesked förändrar allt om vad man värderar att göra
Citera
2017-08-17, 21:13
  #15
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekonomi
Hon kanske vill sluta nu för att ta vara på hennes sista tid? Typ bucket list saker?
Tror att ett dödabesked förändrar allt om vad man värderar att göra

Så kan det nog vara. Alla inklusive mig själv brukar alltid tjata om att man minsann ser fram mot pensionen eller att man skulle försätta sig någon slags knarkorgie om man visste att döden var nära. Jag tror att det är mer naturligt och riktigt att man vill vara lite klar i huvudet den sista tiden man har, kanske? Vet man att man bara har extremt lite tid kvar vill man kanske få saker sagt och gjort.

Har sett andra som gjort helt olika saker än droger med inställningen att "skiter det sig så skjuter jag mig bara", men så skiter det sig och man ändrar sig.
Citera
2017-08-28, 17:35
  #16
Avstängd
DiegoCostas avatar
Fyfan vad svårt...
Hon kanske känner att hon vill vara en nykter redig person sista tiden?
Jag beklagar verkligen://

Själv hade jag nog vart hög som ett hus, men vad vet jag?
Vi alla är olika och jag vet faktiskt inte hur jag hade reagerat i en sådan situation.
Citera
2017-08-29, 12:45
  #17
Medlem
Zot^s avatar
Om jag hade obotlig cancer skulle det sista jag ville vara att slösa bort min dyrbara tid med fullkomligt meningslösa abstinensbesvär.
Citera
2017-09-16, 09:36
  #18
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Bröstcancer som hon aldrig kollade upp men det har spridit sig till lungorna, levern å nu metastaser i hjärnan.

När jag hör bröstcancer så associerar jag det snarare till att det finns en ÖKAD RISK att få det då man använder exempelvis p-piller. Men att hon vill sluta knarka... Ja du... låt hon om hon vill.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback