Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-08-17, 01:42
  #37
Medlem
minponnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfbs88
Att hämnas på hans privata saker är att vara en sämre människa. Gör något på jobbet istället
nej bättre med privat mer personligt då . och vill inte skada min arbetsgivare ekonomiskt .
Citera
2017-08-17, 01:43
  #38
Medlem
minponnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Det enklaste och bästa du kan göra är att inte bry dig. En skämtare som inte får någon reaktion på sina skämt blir bara löjlig och slutar förmodligen snart med dem.
jo det är sant . men är en sån långdragen jävel . att skulle han sluta med att vara jobbig , så kan jag komma efter 1 år och söka hämnd .
Citera
2017-08-17, 01:44
  #39
Medlem
minponnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Skruva ur hjulskruvarna på hans bil.
Limma igen hans bildörrar.
Gno in vindrutan med glykol.
Blanda i ordning 40 liter betong o forma upp vid hans ytterdörr mitt i natten. Häll ut det så han inte kommer ut.
När han lämnar bostaden på morgonen så skruvar du ut huvudsäkringarna i proppskåpet.
Sådant ska man gärna ta när de drar iväg på semester så allt i frys o kyl blir förstört
Man kan även lämna in en lapp om uppsägning från hans sida när han åker på semester.
Han blir nog snopen när jobbet hans är borta efter semestern.
tack för tipset , det med glykol verkar nice eller betongen .
Citera
2017-08-19, 22:23
  #40
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
tack för tipset , det med glykol verkar nice eller betongen .


Dra hans kaffekopp i arslet som han har på jobbet. Hur jobbig han blir mot dig så har du alltid 1up på han sen. Bestick funkar ju givetvis med, gör fjärilen på hans matplats, ( man särar på skinkorna så det ser ut som en fjäril och sen gnuggar platsen ) beställ bajs till han på internet, finns nån hemsida googla så hittar du den.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback