Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-06-19, 18:07
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
En mycket vanlig företeelse.
Tror inte det är så vanligt. Men visst finns det många sådana par eller låtsaspar.
__________________
Senast redigerad av MrsDalia 2022-06-19 kl. 18:07. Anledning: Korr
Citera
2022-06-21, 20:13
  #26
Medlem
Sinestros avatar
Mycket vanligare än många tror. Har själv blivit inbjuden flera ggr av par som gillar upplägget. Har sett många män bli höga som hus av att titta på medan deras kvinnor tar emot, bl a på swingersklubbar utomlands.

Finns mjukare variant också som saknar element av förnedring = Stag/Vixen.

Själv skulle jag aldrig låta mig förnedras på det sättet.
__________________
Senast redigerad av Sinestro 2022-06-21 kl. 20:15.
Citera
2022-06-21, 22:09
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Mycket vanligare än många tror. Har själv blivit inbjuden flera ggr av par som gillar upplägget. Har sett många män bli höga som hus av att titta på medan deras kvinnor tar emot, bl a på swingersklubbar utomlands.

Finns mjukare variant också som saknar element av förnedring = Stag/Vixen.

Själv skulle jag aldrig låta mig förnedras på det sättet.


Tackade du ja de gånger du blev inbjuden då?
Citera
2022-06-21, 22:26
  #28
Medlem
Sinestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playoffnight
Tackade du ja de gånger du blev inbjuden då?

När matematiken har stämt så har jag tackat ja. Exempel på matematik som inte stämmer för mig är dominanta män som vill att man ska sätta på deras partner medan mannen själv sitter och stirrar med dominant blick. Det är något med det konceptet som jag inte förstår och inte vill vara delaktig i.

(Mer detaljerat än så blir det inte från mig.)
Citera
2022-06-22, 21:41
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TormundGiantsbane
Cuckold är trevligt.. Exet träffade andra män ganska ofta. Men mitt "krav" var att hon alltid skulle fota/filma sina möten. Sedan brukade hon komma hem, visa mig bilderna/filmerna samtidigt som hon t.ex sög av mig, eller bad mig runka till dom. En gång använde hon strapon på mig samtidigt som jag såg henne rövnullas av någon annan man, på film =)
Du verkar ha hittat rätt ;-)
Citera
2022-06-27, 09:01
  #30
Medlem
Jag har haft två män som gillat se mig ligga med andra. Förutom det gemensamt så var de ganska olika.

Den första var för några år sedan. När jag träffade honom var jag visserligen väldigt glad i sex, men mkt mindre erfaren/testat färre saker än nu. Hade inte testat så mkt. Jag kanske alltid har varit nyfiken, men inte kommit i sammanhang där jag kunnat testa. Ganska snabbt efter att vi träffats sa han att han gillade att ha sex med flera och gärna ville se mig ha sex med andra. Det var nytt för mig, men jag var som sagt nyfiken. Han gillade både att vi var som par i sammanhang som ledde till sex (fest, middag etc) och att vi deltog båda, men tände även på att han ”upptäckte” mig med nån annan. Vi hade mkt sex på egen hand också.

Den andra var mer undergiven. Kanske har det också med ålder/erfarenhet att göra och relationen i sig. Mer klassisk cuckold i denna relation, han tände på att nån annan än honom gav mig tillfredsställelse. Han var inte särskilt intresserad av sex själv visade det sig, eller iaf var mitt intresse större, vilket inte blev hållbart i längden.

Jag tror fler än man tror och fler än som vågar bekänna/utforska det tänder på ens partner med andra.
Citera
2022-06-27, 12:53
  #31
Medlem
dengamleDs avatar
Min uppfattning och erfarenhet är att det är en relativt vanlig fantasi för många män, något som många runkar till och drömmer om.
Men som med de flesta fantasier som involverar externa personer är det inte så många som lever ut det.

Jag har själv blivit uppraggad ett antal gånger av kvinnor som vill bli antingen påsatta inför sina män eller vill bli påsatta, kanske ta lite bilder och filmer och sedan direkt åka hem till sin man med fittan eller röven full av min sperma. Klart man ställer upp
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback