Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-16, 10:37
  #1
Medlem
Tjena gott folk!

i fredags tog jag 2st E (starka knappar) och har sedan dess haft de vanliga symptomen, häftiga humörsvängningar, svårigheter att sova och allmänt trist tillvaro. Det brukar släppa för mig efter någon vecka och saker brukar sakta återgå till det normala.
Äter 5htp till kvällen, vitaminer och äter bra mat. Var 5 dagar sedan mitt intag av knapparna och jag känner fortfarande en ganska påtaglig ångest.

Nu har jag däremot också känt mig yr och haft ett illamående som vägrar försvinna. Min mage har varit katastrof. Kan detta ha något att göra med MDMAt eller är det helt enkelt så att jag dragit på mig en klassisk magsjuka?

Någon annan som brukar kunna känna sig yr efter E? Alltså, ungefär som så om man krökat för hårt och blundar så snurrar allt, lite den känslan.
Citera
2017-08-16, 22:56
  #2
Medlem
Har varit med om precis samma sak. Vet dessvärre inte vad det beror på. I mitt fall, så kräktes jag under kvällen då vi hade tagit det, och i min lilla pizza på golvet fanns det en blodfläck. Dem två följande veckorna mådde jag mycket sämre än vad jag gjort tidigare, blev dagligen illamående och kunde få en svindlande känsla lite titt som tätt, riktigt obehagligt.

Kanske är magen som tar styrk eller liknande, hade förklarat illamåendet iallafall (Och i mitt fall blodfläcken.)

Det försvann efter 2-3 veckor för mig.
Citera
2017-08-16, 23:20
  #3
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
ingen aning om vad exakt som gör att du mår så dåligt. Det jag vet är att du absolut inte ska hålla på blanda 5-htp (serotoninupptagshämmare) med mdma eller liknande ämnen som utsöndrar serotonin... Ska du ta det efteråt ska du helst vänta ett tag. Enligt FASS ska man vänta i minst 14 dagar. tex vänta 14 dagar med ssri efter man slutat med ex tramadol.

Och sen 2 knappar kan jag garantera dig var en överdos med. MDMA är inget man ska leka med doseringarna. Läs på lite innan du ska knarka. kan vara av ditt oansvariga knarkade alt 5-htp som gör att du mår såpass dåligt. Ska inte leka med hormonerna utan att veta vad man gör.
Citera
2017-08-16, 23:22
  #4
Medlem
Att äta 2 starka knappar kan ta mycket på en. Har du brukat mycket MDMA den senaste tiden så kan man få ångest en längre tid än vanligt.
Vad jag har lärt mig så ska man äta högst en knapp åt gången och det ska gå minst 3 månader mellan varje intag.
Gå långa promenader/träna och fortsätt med bra kost så kommer ångesten att avta
Citera
2017-08-21, 23:12
  #5
Medlem
När kroppen känner att något är väldigt fel brukar en reaktion vara att den vill få ur sig det, även det egentligen inte går spy ur sig situationen man är i. Under opiatabstinenser kan jag spy var 10:e minut trots att det var 6 dagar sedan jag tog något och det inte finns något alls i magen att spy upp längre. Hur ofta brukar du ta MDMA? Sen om det är piller så kan det ju vara annan skit i dom med, om inte annat så så är det många smutsiga fingrar som har räknat och hanterat dom innan dom hamnar i din mage också och kan tänka mig att immunförsvaret blir rejält försvagat under ett "race."
Citera
2017-08-27, 18:19
  #6
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powddder
När kroppen känner att något är väldigt fel brukar en reaktion vara att den vill få ur sig det, även det egentligen inte går spy ur sig situationen man är i. Under opiatabstinenser kan jag spy var 10:e minut trots att det var 6 dagar sedan jag tog något och det inte finns något alls i magen att spy upp längre. Hur ofta brukar du ta MDMA? Sen om det är piller så kan det ju vara annan skit i dom med, om inte annat så så är det många smutsiga fingrar som har räknat och hanterat dom innan dom hamnar i din mage också och kan tänka mig att immunförsvaret blir rejält försvagat under ett "race."

Känner flera som mår illa och spyr dagarna efter för kraftigt MDMA (miss)bruk. Troligtvis har TS käkat alldeles för mycket alldeles för ofta.
Citera
2017-10-10, 21:48
  #7
Medlem
Inte längre illamående eller yr men har kort stubin och blir lätt irriterad.
Kan detta ha med pillerna att göra eller?
Borde vara återställd nu tycker jag 😏😀
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback