Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-05, 15:25
  #121
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Kvinnor som visar hud om 10år till 15år kommer det vara en omöjlighet Dagens småbarn som är tonåringar lär ifrågasätta sina föräldrars val. Den avklädda stilen är snart ett minne blott Tarras Wahlberg har åtminstone blivit nöjd om hon fått uppleva ett Stockholm utan nakna ben för kvinnofolket män kommer fortfarande få gå i lediga kläder och shorts.
Citera
2017-10-05, 22:47
  #122
Medlem
Det har säkert skrivits en miljon gånger, men leggins är satans påfund. Om 500 år kommer folk se tillbaka på vår tid och undra hur fan vi tänkte när vi återinförde benhosorna.
Citera
2017-10-07, 14:52
  #123
Medlem
Flickpojkens avatar
tighta chinos kanske? fan fult de är en snubbe . när man ser vadernas konturer till exempel . folk envisas med att byxor ska va för kort också fult! de värsta är att trenderna skär igenom alla märken plötsligt blev standard byxorna hos mina favorit märken helt förstörda.

riktiga kläder har sett lika dana ut sedan 30-talet med vissa skiftningar i bred på kostymslag osv. allt annat är pajaserier som jag ser de.
Citera
2021-08-29, 12:28
  #124
Medlem
Hipsterjeansen, skägg, uppkarvade byxben med springskor i vinterkyla.
Citera
2021-09-02, 02:44
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schiklgruber
Finns säkert redan en sån här tråd, men är för lat för att använda sökfunktionen och har dessutom ingen lust att bumpa en gammal tråd.

Vilka trender från idag tror ni vi kommer se tillbaka på om 10, 20 år och undra vad i helvete folk höll på med? Alla decennier tycks ha trender vi inte förstår oss på såhär några decennier senare, så nu lär inte direkt vara ett undantag. Jag menar, jag tror inte många idag förstår sig på 70-talets boogie-boogie-byxor och bruna manchesterkavajer, eller 80-talets enorma axelvaddar.

Själv tror jag folk kommer se tillbaka och tycka den rådande jeanstrenden var åt helvete. Jag menar, tjejer med jeans som når upp nästan till brösten, eller de där jävla mamma-jeansen a la 80-tal. Det här med att knalla runt i gummistövlar tror jag också kommer ifrågasättas, likaså att gå runt i träningskläder när man inte ska till gymmet.

Ja det fetade är solklar nummer 1, det är äckligt fult. Jag förstår verkligen inte varifrån den trenden kom ifrån, de som hade det förut blev typ kallad för farmor och utskrattade. Byxor ska ha låg midja, i synnerhet på tjejer. Är det feminismen där kvinnor ska vara så oattraktiva som möjligt som ligger bakom historiens fulaste modetrend?

Sedan har det varit en ful trend med säckpotatisbyxor. Byxor ska vara tajta med låg midja.

När det gäller män. Så tycker jag att inte ha strumpor på sig eller icke synliga sockor är fult. I alla fall med uppkarvade byxben på vintern. Det känns som en blandning mellan en metrosexuell strandraggare blandat med en hemlös som inte har råd med strumpor, jag får också woke vibbar av det.
__________________
Senast redigerad av Hew18 2021-09-02 kl. 02:47.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback