Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-19, 02:35
  #13
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Säger det igen - det här är något alla bör se och dela, kollar nu med min gamla mor som är helt förfärad.

Vad är hennes kommentarer till vansinnet, om jag får fråga?
Citera
2017-08-19, 13:39
  #14
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vad är hennes kommentarer till vansinnet, om jag får fråga?
Hon anser det är en misslyckad politik som drivs utav misslyckade politiker. Jag håller inte med. Någon lösning hade hon inte annat än att rätta till allt som blivit fel. Utöver det så tyckte hon att dokumentären sammanfattar det hon hört ifrån nyheter samt fått berättat av mig. Därtill var slutsatserna bekanta. Hon beskrev intervjun som fruktansvärd och plågsam, och så att den gav en god insikt i hur dessa våldtäktsmän tänker. Hon tyckte också att Bechir gör ett jättebra jobb. Det sammanfattar väl det hela.
Citera
2017-08-19, 16:25
  #15
Medlem
KeithRichardss avatar
Igen, finns det fler uppgifter om GM i fallet med tjejen som blev intervjuad? Vilka är monstren?
Citera
2017-08-19, 16:28
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Igen, finns det fler uppgifter om GM i fallet med tjejen som blev intervjuad? Vilka är monstren?

Verkar som att hon aldrig anmälde det hela.
Citera
2017-08-19, 16:32
  #17
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Verkar som att hon aldrig anmälde det hela.
Verkligen? Förövarna är ju synnerligen onda och farliga. Samhället måste ha koll på denna typ av skräp.
Citera
2017-08-19, 16:33
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Verkligen? Förövarna är ju synnerligen onda och farliga. Samhället måste ha koll på denna typ av skräp.

Fick den uppfattningen när jag såg på den. Att hon hade hört om hur jobbigt det är att genomgå en rättsprocess så hon valde att inte gå igenom en.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback