Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-16, 03:00
  #1
Medlem
Kvinnliga porrrstjärnor kan vara otrolig snygga så jag undrar om män som spelar porrfilm med dem brukar känna tacksamhet mot kvinnan de spelar mot? Om jag skulle vara med i en porrfilm och den jag spelar mot är väldig snygg så skulle jag har svårt att känna att det bara är ett jobb att spela in porrfilm även om det förväntas bara vara ett jobb. I vanliga fall har man ju sex med sin flickvän som man har starka känslomässiga band till så det skulle vara konstig för mig att ha sex med en vacker tjej utan att få några som helst känslor. Jag menar alltså inte att bli kär mot den man spelar mot men någon form av känslor typ tacksamhet för att man har väldig tur som få ha sex med en vacker tjej när man spelar in porrfilm? Jag skulle t.e.x vilja hålla kontakten med kvinnan jag spelat mot och höra att det gått bra för henne och ställa upp om hon behöver hjälp m.m. Naturligvis om hon önskar ingen vidare kontakt så respekterar jag det men hon kommer alltid att tillhöra människor jag försöka ställa upp för om jag en gång har spelat porrfilm med henne.

Jag tror att kvinnliga porrskådesspelare oftast känner att det bara är ett jobb och de gör det bara för pengarna men hur är det med männen? Känner kvinnor att män som spelar mot dem är väldig tacksamma?
Citera
2017-08-16, 03:16
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
Det är ett jobb - varken mer eller mindre.
Ringer du dina ”snygga” kolleger och frågar om de behöver hjälp med något?
Citera
2017-08-16, 07:26
  #3
Avstängd
argsvennnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Det är ett jobb - varken mer eller mindre.
Ringer du dina ”snygga” kolleger och frågar om de behöver hjälp med något?
ja dom ligger otroligt mycket, kolla bara hur många filmer dom gör
Citera
2017-08-16, 08:23
  #4
Medlem
AX64s avatar
Kollektiven från det glada 70-talet är upplösta, så jag tror få tjejer i den här branschen ger ett jota för killarnas tankar och tycken kring dem. De vet att tusentals andra sitter därhemma och runkar till dem ändå så det spelar liksom ingen roll för dem om du skulle vilja vara kompis bara för att du satt på personen på en inspelning.

Att känna tacksamhet för att få möjligheten att jobba med det är väl en annan sak. Vem som helst kan känna tacksamhet över att få jobba med något de gillar, och så även här gissar jag.
Citera
2017-08-16, 08:53
  #5
Medlem
Såg en intervju för några månader sedan med en väldigt känd manlig porrskådis, kommer dock inte på namnet, där bl a en liknande fråga kom upp och det kändes närmast till tragiskt. Han såg det ju verkligen som sitt jobb att få stånd och levererar, annars så blev det inga fler jobb eller pengar. Det var alltså A & O att den verkligen kom upp, fastän det var massa folk och kameror odyl. Sedan så var det verkligen sex för pengar som gällde och hade det inte varit för det, så skulle de där tjejerna inte alls velat ha med honom att göra. Ha sex privat var inte heller att tänka på, då han delvis var van att alltid göra det mot betalning, samt behövde spara sig till själva jobben. Vanliga tjejer kunde tycka det var intressant till en början med hans jobb, men sedan efter en tid kom problemen, så på det hela verkade det som ett långt mycket ensammare och tragiskare liv, fastän han lägrade världens snyggaste donnor.
Citera
2017-08-16, 09:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Det är ett jobb - varken mer eller mindre.
Ringer du dina ”snygga” kolleger och frågar om de behöver hjälp med något?

Nej jag ringer inte en snygg kollega om jag känner att hon inte vill men jag skulle vilja göra det. Om min snygga kollega skulle ta kontakt med mig och be mig om tjänst skulle jag bli extra glad att få hjälpa och träffa henne utanför arbete. Jag skulle vilja vara kompis med min snygga kollega men gör inte det. Jag respekterar att hon träffar mig bara för hon måste på jobbet men innerst vill jag vara mer än kollega utanför jobbet. Jag har svårt att glömma en snygg kollega om jag träffa på henne utanför jobbet skulle jag bli glad och tänka wow där är den snygga tjejen jag jobbat med. Jag undrar därför om den här känslan skulle bli mycket starkare om jobbet är porrfilminspelning då man har varit väldig intim med sin snygga kollega? För min del skulle jag ha ännu svårare att glömma en snygg tjej jag spelat in porrfilm med.
Citera
2017-08-16, 09:09
  #7
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Nej jag ringer inte en snygg kollega om jag känner att hon inte vill men jag skulle vilja göra det. Om min snygga kollega skulle ta kontakt med mig och be mig om tjänst skulle jag bli extra glad att få hjälpa och träffa henne utanför arbete. Jag skulle vilja vara kompis med min snygga kollega men gör inte det. Jag respekterar att hon träffar mig bara för hon måste på jobbet men innerst vill jag vara mer än kollega utanför jobbet. Jag har svårt att glömma en snygg kollega om jag träffa på henne utanför jobbet skulle jag bli glad och tänka wow där är den snygga tjejen jag jobbat med. Jag undrar därför om den här känslan skulle bli mycket starkare om jobbet är porrfilminspelning då man har varit väldig intim med sin snygga kollega? För min del skulle jag ha ännu svårare att glömma en snygg tjej jag spelat in porrfilm med.

Jag kan köpa hur du känner. Du tror inte bara det är så att du saknar närhet och värme - en partner alltså? Känns som att du letar efter något på lite fel ställe, med risk för att det lätt kan gå överstyr och få dig att förvandlas till någon folk ser som en stalker.
Citera
2017-08-16, 09:25
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Kollektiven från det glada 70-talet är upplösta, så jag tror få tjejer i den här branschen ger ett jota för killarnas tankar och tycken kring dem. De vet att tusentals andra sitter därhemma och runkar till dem ändå så det spelar liksom ingen roll för dem om du skulle vilja vara kompis bara för att du satt på personen på en inspelning.

Att känna tacksamhet för att få möjligheten att jobba med det är väl en annan sak. Vem som helst kan känna tacksamhet över att få jobba med något de gillar, och så även här gissar jag.

Att det för tjejer handlar oftast bara om pengar förstå jag redan men hur är det med killarna? Killar i porrbranschen har mer att vara tacksamma för och därför undrar jag om och hur killarna uttrycker denna tacksamhet mot tjejen de spelar mot? Märker de snygga porrstjärnorna av att killarna är väldig tacksamma när de spela mot henne? Se de kanske att killarna är väldig glada när de kom till inspening? Försöker killarna vara extra snälla/omtänksamma under/efter inspelning? Få de kanske dricks/presenter efteråt?
Citera
2017-08-16, 09:40
  #9
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Att det för tjejer handlar oftast bara om pengar förstå jag redan men hur är det med killarna? Killar i porrbranschen har mer att vara tacksamma för och därför undrar jag om och hur killarna uttrycker denna tacksamhet mot tjejen de spelar mot? Märker de snygga porrstjärnorna av att killarna är väldig tacksamma när de spela mot henne? Se de kanske att killarna är väldig glada när de kom till inspening? Försöker killarna vara extra snälla/omtänksamma under/efter inspelning? Få de kanske dricks/presenter efteråt?

Jag tror att de får ett "job well done" efteråt kanske och att det är det. Även porrbranschen är reglerad, så det flyger liksom inte riktigt om killarna på allvar skulle smälla tjejerna på arslet efteråt för att visa att de gjort bra ifrån sig, eller om de började skicka blombuketter hem till dem i några år efteråt.
Citera
2017-08-16, 09:46
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkel2
Såg en intervju för några månader sedan med en väldigt känd manlig porrskådis, kommer dock inte på namnet, där bl a en liknande fråga kom upp och det kändes närmast till tragiskt. Han såg det ju verkligen som sitt jobb att få stånd och levererar, annars så blev det inga fler jobb eller pengar. Det var alltså A & O att den verkligen kom upp, fastän det var massa folk och kameror odyl. Sedan så var det verkligen sex för pengar som gällde och hade det inte varit för det, så skulle de där tjejerna inte alls velat ha med honom att göra. Ha sex privat var inte heller att tänka på, då han delvis var van att alltid göra det mot betalning, samt behövde spara sig till själva jobben. Vanliga tjejer kunde tycka det var intressant till en början med hans jobb, men sedan efter en tid kom problemen, så på det hela verkade det som ett långt mycket ensammare och tragiskare liv, fastän han lägrade världens snyggaste donnor.

Detta är ju extrem fall där porrskådisen har haft så mycket framgång att han blev avtrubbad. Han borde slutat göra porr lång innan det gått så lång. Hur pass representativ är denna porrskådis för de övriga manliga porrskådisarna? Man ska känna glädje att gå till jobbet för att må bra men känner man sig avtrubbad bör man sluta oavsett vilket jobb. Ett porrjobb bör ge mycket glädje att gå till tycker jag om man är kille och spelar mot väldig snygg tjej.
Citera
2017-08-16, 09:54
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Jag kan köpa hur du känner. Du tror inte bara det är så att du saknar närhet och värme - en partner alltså? Känns som att du letar efter något på lite fel ställe, med risk för att det lätt kan gå överstyr och få dig att förvandlas till någon folk ser som en stalker.

Ja jag saknar partner och det kanske påverkar min åsikt men hur menar du att jag letar på fel ställe? Jag ställer bara en fråga. Jag letar inte efter något här och jag se inte mig själv förvandlas till en stalker. Som jag redan sagt har jag snygga arbetsollegor som jag aldrig gjort närmande för att jag respektera henne men det är irrelevant för frågeställningen.
Citera
2017-08-16, 09:59
  #12
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Detta är ju extrem fall där porrskådisen har haft så mycket framgång att han blev avtrubbad. Han borde slutat göra porr lång innan det gått så lång. Hur pass representativ är denna porrskådis för de övriga manliga porrskådisarna? Man ska känna glädje att gå till jobbet för att må bra men känner man sig avtrubbad bör man sluta oavsett vilket jobb. Ett porrjobb bör ge mycket glädje att gå till tycker jag om man är kille och spelar mot väldig snygg tjej.

Extremt vanligt bland de som räknas som "professionella" skådisar skulle jag säga, baserat på de dokumentärer och intervjuer jag sett som varit i seriösa sammanhang, det vill säga inte såna "behind the scenes"-klipp som följer med porrfilmer idag där skådisarna efter inspelningen fortsätter att bete sig som att dom precis haft det bästa samlaget i deras liv.

Förstår inte hur någon idag kan vara så urblåst i huvudet att han tror att de som jobbar med porr bara är sköna snyggingar som glider in och mysknullar i en studio några timmar per dag. Det är extremt mycket jobb, och extremt mycket press på de manliga skådisarna. Varje inspelning är fullproppad med sprutor och piller för att dom ska lyckas hålla ståndet, och så fort det krånglar blir hela inspelningen fördröjd, och kostnaderna blir högre för att få ihop klippet.

Visst blir det väl så att man känner respekt och tacksamhet gentemot sina kollegor, det är väl naturligt i vilket jobb som helst. Men betänk också att man antagligen stöter på folk som man verkligen inte klickar med, som på alla arbetsplatser. Och tänk då att man förväntas hålla en erektion i en 3-4 timmar och försöka få till ett någorlunda "sexigt" ligg med den personen man inte gillar.

Det är säkert roligare än your average skitjobb på McDonalds eller Telias Kundtjänst, och betydligt mer pengar och fritid, men den psykiska och fysiska pressen är antagligen så stor att det som jobb nog går att jämföra med idrottande på elitnivå, alltså något som en väldigt liten andel av folk skulle klara av att hålla på med.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback